Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Metalista je člověk jako každý jiný!

Už se Vám někdy stalo, že jste šli po rušné ulici a před vámi se z davu vynořila černě oděná, vlasatá, na první pohled nebezpečně vyhlížející postava, ověšená různými řetězy/cvoky/pentagramy, na tričku s podivuhodně napsaným jménem "čehosi" + děsuplný obrázek (ať už vyobrazení smrtky nebo čehokoliv jiného) pod nápisem, to vše doplněné o kanady či glady na nohou? Určitě Vás v ten okamžik napadne: ,,Proboha, co to je za kluka/holku? To bude nějaký blázen/feťák/satanista, být jeho rodič, mlátím ho jak mokré žito!"

Ale asi už Vás pak nenapadne, že ten člověk vlastně může být úplně normální, slušně vychovaný a pohodový člověk, který má prostě rád tvrdší hudbu a taky se tak obléká, aby tím dal najevo, co že vlastně je ten jeho "koníček" nebo co že to vlastně poslouchá.

Já sám jsem v brzkém věku přičichl k tvrdé hudbě (a už u ní zůstal), od 14-ti let to byli u mě samé skupiny jako Iron Maiden, Judas Priest, Accept a obrovské spousty dalších, už v tak brzkém věku jsem začal chodit na koncerty a mini-festivaly skupin tady z okolí, které mě naprosto uchvátili a u kterých jsem zůstal dodnes. Zároveň s touto "proměnou" jsem se také začal tak oblíkat, protože se mi líbilo nosit na tričku jméno svojí oblíbené hudební skupiny, zároveň se oblíkat co nejčastěji do černé barvy, protože se mi prostě líbila čím dál víc. Patří k tomu samozřejmě i dlouhé vlasy a mohl bych jmenovat další tisíce věcí. Jenže zároveň s touto "proměnou" došlo k odsouzení mě a mojí hudby okolím. Lidi se mi začali stranit, mysleli si o mě, že jsem kdovíjaký démon a zlo, že podporuju drogy, alkohol, násilí a to všechno kolem. Na ulicích se na mě dívali jak na blázna, rodiče se proti mně a stylu života, jakému jsem se začal věnovat, postavili. A já furt přemýšlel, PROBOHA PROČ???

Nic špatného jsem neudělal, nepiju, nekouřím, odporuju drogám a všemu kolem nich, neubližuju nikomu ve svém okolí. Ve škole mám lehce nadprůměrný prospěch, problémy s chováním nejsou. Jediná chyba pro okolní svět, co jsem udělal, byla ta, že jsem se vyhnul "proudu" a začal se jinak oblékat a jinak přistupovat ke svým názorům i názorům společnosti. 
Proto by mě moc zajímalo, čeho se na nás obyčejní lidi bojí a proč nás vylučují na okraj společnosti. 

Nechci Vám tady líčit pouť puberťáka za tvrdou hudbou ani nic podobného. Jde mi jen o to, 
aby až příště potkáte danou "osobu" v černém, nesuďte tak tvrdě, jako soudí většina. Metalista 
je člověk jako každý jiný, s trošku jiným koníčkem a jiným druhem zábavy, ale pořád je to člověk. 

A ještě si dovolím menší dodatek: nechci tady hájit úplně všechny metalisty, protože i my máme mezi sebou černé ovce, které často drogám a alkoholu propadají a vážně nedělají dobrý dojem a díky nich jsme taky nejčastěji odsuzováni, takže neházet do jednoho pytle všechny "lidi v černém"..........


Autor: Jakub Kunčický | úterý 11.3.2008 19:46 | karma článku: 24,85 | přečteno: 3225x
  • Další články autora

Jakub Kunčický

Malá rekonstrukce

Původní název článku zní "Co nás ve škole nenaučí aneb Nejlepší peeling je samolepicí tapetou". Smělý a jednoduchý plán na zkrášlení kuchyně se během pár hodin stává noční můrou. Co se stalo? VŠECHNO!

21.8.2019 v 10:15 | Karma: 13,38 | Přečteno: 322x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Definice dospělosti

Úderem osmnácté jsme zařazeni mezi dospělé jedince. Od tohoto okamžiku jsme zodpovědní pouze za své vlastní činy - ovšem ne každý z nás se k této zodpovědnosti postaví čelem.

17.5.2019 v 10:30 | Karma: 13,31 | Přečteno: 413x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Píšu, tedy jsem!

Velkospotřebitel propisek. Každý prázdný kousek papíru je v nebezpečí. Myšlenky, nápady, iluze, citáty. Blog je jen další z mnoha terapií pro mé splašené, nemocné prsty. Budu psát do poslední chvíle; i na smrtelné posteli.

16.12.2018 v 12:34 | Karma: 10,66 | Přečteno: 227x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

O kočkách a lidech

Toto není něžný článek vychvalující kočky až do nebes. Nenajdete zde jejich fotky ani vtipné historky o společném soužití s nimi. Bude to tvrdé. Hodně tvrdé! Kočkomilům vstup zakázán.

9.12.2018 v 13:11 | Karma: 16,36 | Přečteno: 555x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Tichá domácnost

Kdykoliv se vrátím z práce domů, nenápadně po mně pokukuje. Jsem z toho lehce nervózní; normálně se mi to totiž nestává. Snažím se ignorovat její smyslný pohled a odcházím do svého pokoje.

2.12.2018 v 8:15 | Karma: 16,45 | Přečteno: 648x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.