Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Druh: Člověk, Rod: Hyena Podvodná

Naprosto mě fascinuje jeden případ, který se před chvílí stal v naší rodině, kdy volal neznámý člověk jednomu z členů rodiny a mým jménem se dožadoval půjčky 50.000,- Kč. Kam až sahá lidský hyenismus a touha za každou cenu okrádat lidi kolem sebe ??

"Ahoj! Schválně, že neuhádneš, kdo ti právě volá!"
Naprosto jednoduchá věta, která spustila malou rodinnou lavinu. Neznámý člověk volal dnes ráno jednomu ze starších členů naší rodiny. Přemýšlel, kdo to může být a když vyřkl: "Jsi to ty, Kubo?", past náhle sklapla a hyena se okamžitě chytila své kořisti. Přestože jsem právě v Ostravě a skládal jsem zkoušku z projektování, vůbec to na mě nehází dobré světlo. Jak si mám teď asi připadat??
"Ano, to jsem já! Poslouchej, potřebuji půjčit peníze. Mám možnost koupit auto a potřebuji hned teď půjčit alespoň 50.000. Můžu se pro to stavit za dvě hodiny ...?"
Dobrý pokus. Ukázkový příklad. Takhle to dnes chodí? Takhle se okrádají lidi a zkouší se na ně různé finty? Co bych udělal já v takové situaci? Řekl bych mu, že mu ty peníze bez problému půjčím a ať skutečně za ty dvě hodiny příjde. Obratem bych volal Policii ČR a ať si ho na místě seberou. Škoda, že má naše "oběť" starý telefon přes pevnou linku, na kterém se řádně neukládají čísla, jak je tomu zvykem u telefonů mobilních. Otázkou je, jestli by měla policie vůbec nějakou možnost s tímto číslem pracovat nebo jej alespoň prověřit. Když mi kdysi ukradli mobil, tvrdili mi při podávání trestního oznámení na neznámého pachatele, že i kdyby z mého čísla někdo volal, tak to nemůžou vysledovat. Prostě na to nemají pravomoci nebo něco v tom smyslu.
Proč nemůžou? Proč by nemohla policie pomocí mobilních telefonů vyhledávat zloděje a hyeny a řádně je trestat ???
!!! Tento článek slouží jako varování, co se může stát kdykoliv i právě Vám. Dejte si na to velký pozor, varujte Vaše babičky, dědečky, prarodinu, všechny, kteří by se mohli stát oběti podobných podvodů. Samozřejmě nedáte nikomu cizímu tolik peněz, ale už jen to, že jim otevřete dveře, může mít fatální následky !!!
Zbavme se těchto podvodníků jednou provždy a udělejme něco dobrého pro tuto společnost! Jsem toho názoru, že by druh: člověk, rod: hyena podvodná, měl vyhynout!!!

Přeji hezký zbytek dne ...

Autor: Jakub Kunčický | pátek 18.4.2014 10:25 | karma článku: 21,86 | přečteno: 1264x
  • Další články autora

Jakub Kunčický

Malá rekonstrukce

Původní název článku zní "Co nás ve škole nenaučí aneb Nejlepší peeling je samolepicí tapetou". Smělý a jednoduchý plán na zkrášlení kuchyně se během pár hodin stává noční můrou. Co se stalo? VŠECHNO!

21.8.2019 v 10:15 | Karma: 13,38 | Přečteno: 322x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Definice dospělosti

Úderem osmnácté jsme zařazeni mezi dospělé jedince. Od tohoto okamžiku jsme zodpovědní pouze za své vlastní činy - ovšem ne každý z nás se k této zodpovědnosti postaví čelem.

17.5.2019 v 10:30 | Karma: 13,31 | Přečteno: 413x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Píšu, tedy jsem!

Velkospotřebitel propisek. Každý prázdný kousek papíru je v nebezpečí. Myšlenky, nápady, iluze, citáty. Blog je jen další z mnoha terapií pro mé splašené, nemocné prsty. Budu psát do poslední chvíle; i na smrtelné posteli.

16.12.2018 v 12:34 | Karma: 10,66 | Přečteno: 227x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

O kočkách a lidech

Toto není něžný článek vychvalující kočky až do nebes. Nenajdete zde jejich fotky ani vtipné historky o společném soužití s nimi. Bude to tvrdé. Hodně tvrdé! Kočkomilům vstup zakázán.

9.12.2018 v 13:11 | Karma: 16,36 | Přečteno: 555x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Tichá domácnost

Kdykoliv se vrátím z práce domů, nenápadně po mně pokukuje. Jsem z toho lehce nervózní; normálně se mi to totiž nestává. Snažím se ignorovat její smyslný pohled a odcházím do svého pokoje.

2.12.2018 v 8:15 | Karma: 16,45 | Přečteno: 648x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.