Mužské vibrátory vrací úder!

21. 05. 2014 16:55:05
Stačilo tak málo! Jeden zvláštní e-mail! Následovalo menší informační šílenství, které nyní "vyvrcholí" tímto článkem. Rozbourejme společně oponu stydlivosti a pojďte si přečíst něco o zcela zvláštních vibrátorech, které přicházejí na Vaše obrazovky, aby Vám uštědřily jeden velký informační úder!

Denně mi chodí na e-mail minimálně deset až patnáct spamů. Komu z nás nechodí! Má drahá
e-mailová schránka tento nápor leckdy nezvládne a stejně se mi ve složce "Doručeno" tyto spamy objeví. Nevadí mi to. Občas se u spamů velmi dobře pobavím, což je právě tento případ.

Už jsem dostal několik návodů pro lepší erekci, chtěli mi zvětšit přirození a nebo mi dohodit nějakou tu erotickou službu. Jak jsou na mě hodní, to je hezké!!! Zarazil jsem se až v momentě, kdy na mě ze schránky čouhala nabídka na mužský vibrátor. Ztuhl mi úsměv na rtech, vystřelily mi oči z důlků a nechápavě jsem si ten pojem přečetl ještě několikrát. Mužský vibrátor. Ono něco takového existuje??? Strejda Google, kde je sakra strejda Google, potřebuji tvou pomoc!

Načetl jsem si o tom co nejvíce se dalo. Absolutně mi rozum nebere, že by se vážně našel chlap, který by něco takového chtěl dobrovolně zažít! Každého muže kteréhokoliv věku děsí představa, že jednou bude muset podstoupit vyšetření prostaty. Ten, kdo si takový vibrátor koupí, podstoupí vyšetření prostaty zcela dobrovolně!

Já si ho rozhodně pořídit nehodlám, ale ta představa uplatnění vibrátoru jako takového v roli něčeho velice užitečného v domácnosti je opravdu lákavá. Na obrázku to vypadá jako kapodastr na kytaru, ale pochybuji, že bych ho dokázal tímto způsobem využít. Vyzkoušel bych ho jako držák na šaty, surrealistickou ozdobu do květináče nebo bych s tím strašil přítelkyni. Zábava na několik dnů zaručena!

Má zvědavost zašla tak daleko, že jsem zkoušel oslovit některé vlastníky internetových obchodů, jestli by mi byli ochotni poskytnout data o tom, kolik lidí si tuto "kuriozitu" ve skutečnosti koupí. Výbornou spolupráci jsem navázal s jistou paní P., která vlastní stránky pojmenované velice příhodně: Vibrátory.net (osobně těmto stránkám říkám netové vibrátory, jelikož jsem čtením místních článků strávil dost času a velice mi tyto stránky přirostly k srdci!). Paní P. byla dokonce tak ochotná, že mi data ohledně pánských vibrátorů sama poskytla. Nemohu je zde zveřejnit, ale pro ukojení Vaší zvědavosti mohu říct pouze tohle: má ho ve Vašem okolí hezká řádka lidí.

Spíte v noci klidně? Teď už ne! Mějte se na pozoru! Mužské vibrátory vrací úder!

Ano, i pro mě to bylo velké překvapení. To, že dnes vibrátor vlastní velké procento žen, není nic překvapivého. My muži to určitě dokážeme ocenit - jak říká Izzy z rockové kapely Doga na svých koncertech: "Chlapi, můžete být neskutečně rádi, když jsou Vaše drahé polovičky doma bez Vás a dělají si to pouze samy."

Jsem toho názoru, že umělý kamarád opravdu, ale opravdu nedokáže nahradit kamaráda živého. Avšak mít doma jeden jako dočasnou náhradu nebo jako zpestření sexuálního života? Záměrně se ptám, ženy-čtenářky, co na to říkáte? :-)

No nic, již jsem se vyřádil, upozornil jsem Vás na věc, o které jste ještě určitě neslyšeli a nyní můžu jít v klidu studovat nějaké další zajímavé články. Třeba na stránkách patřící té šikovné a ochotné paní, která mi dodala odvahu takto prazvláštní téma sepsat. Koho by zajímaly další extravagantní pomůcky, rady ohledně alergií na různé materiály, případně velice osvěžující články ohledně sexu jako takového, určitě na netových vibrátorech najdete vše, co budete potřebovat :-)

Přeji hezký zbytek dne!

Hej, vy z Vás, kteří si klepete na čelo: neznáte mé předchozí prazvláštní články? Tak to hodně rychle koukejte napravit a běžte si je přečíst! :-)

Autor: Jakub Kunčický | středa 21.5.2014 16:55 | karma článku: 12.73 | přečteno: 1192x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 9.66 | Přečteno: 133 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 11.43 | Přečteno: 1064 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.16 | Přečteno: 460 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 294 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 78 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1050

Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...