Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vzkaz neznámé dívce

Jednou přijde den, kdy se potkáme. Už od prvního pohledu si padneme do oka. Vše okamžitě zapadne do sebe. Nedokážu říct, kdo koho osloví jako první, ale vím, že to bude osudové setkání. Chtěl bych ti říct něco důležitého.

 

Až ti jednoho dne dám přečíst tento článek, budeš se potulně usmívat a snad ti udělá opravdovou radost. Dokud tak neučiním, sám od sebe (vím, že si budeš moje starší články procházet), můžeš si být jistá, že zatím nenadešel ten správný čas a nepokračuj prosím dále. Děkuji. Já vím, že budeš hrozně zvědavá, já bych taky byl, ale mám k tomu velmi dobrý důvod, proč tě varuji dopředu. Mohla bys tím uškodit nejen sobě - ale také mně. Určitě to pochopíš.

Tak co, jsi připravená? Jdeme na to ...?

 

Každý z nás je originál. Máme v sobě otisknutou svou vlastní, originální povahu.
Z velké části je ovlivněná tím, co jsme zažili, jaké jsme získali zkušenosti a co jsme v životě dokázali - nebo v čem jsme selhali. Já jsem selhal v mnoha ohledech. Udělal jsem spoustu chyb. Díky jisté sebereflexi doufám, že jsem se dostatečně poučil a už ty samé chyby nikdy nebudu opakovat. Chybovat je lidské - na tom není nic špatného. Bez chyb bychom se nikdy neposunuli dále, nemohli bychom být lepšími lidmi.

Co jsem tím chtěl říci? V době, kdy jsem tě poznal, jsem dosáhl svého osobního maxima, byl jsem připraven na naše setkání po všech stránkách a přišlo ve správný čas. Sám osud napoví, kdy nadejde ten okamžik. Do té doby nebudu nikdy úplný, celistvý. Bude mi chybět pouze jedna jediná věc - ty, jakožto moje životní partnerka.
Ty, která sis mě vybrala, jako jsem si vybral já tebe - i když konkurence byla na obou stranách velká. 

Dovol mi, abych ti napsal vše, co ti jako partner můžu dát, co je pro mě důležité a na co se můžeš jako moje vyvolená vždy spolehnout.

Budu tě milovat upřímně a z celého srdce. Každou tvou část, všechno dobré i to špatné. Náležitě ocením každý tvůj úsměv a smažu každou vrásku, která se ti na čele vytvoří. Společně jako pár vyřešíme každý problém, ať bude mít jakoukoliv podobu a bude se zdát jakkoliv neřešitelný. Každé ráno, kdy se budu vedle tebe probouzet,
bude pro mě tím nejkrásnějším zážitkem. Každou naši společnou noc ti budu celým srdcem děkovat, že mám tu příležitost s tebou být a můžu sdílet tvůj klidný spánek.

Udělám vše, co bude v mých silách, abys byla šťastná. Podpořím tě v tvých životních snech. Budu tě držet, když budeš padat dolů nebo ztratíš cestu k cíli.
Zacelím každou ránu, kterou ti život udělil. Pevně tě obejmu, když ti bude smutno. Slíbám ti všechny slzy, i kdyby jich mělo být celé moře.

V souvislostí s předchozím bodem ti už teď dlužím jednu velkou omluvu.
Omlouvám se za to, že tvoje "štěstí" nebude mým životním snem a jediným přáním. Udělám pro to první poslední, to ano, každý partner by měl udělat svou partnerku šťastnou a spokojenou, ale nesmím tento závazek postavit nad vše ostatní. 
Takhle to nefunguje. Je strašně krásné dát někomu celé své já, ale ne na úkor sebe sama. Poznáš, co mi vadí, co je mi proti srsti a co budu upřímně nesnášet. Nebudeš mě nutit to dělat, jen abys byla spokojená. To je další důvod, proč si vyberu právě tebe. 

Nikdy ti nebudu lhát. Nenávidím lži. Radši řeknu pravdu, která bolí, než abych se schovával za iluzi, která se tváří jako milosrdenství. Vím, že ty budeš ke mně taky naprosto upřímná. Právě ty a žádná jiná. Oba budeme vědět, že pravda je to nejdůležitější na světě. Tento fakt nás bude spojovat, držet náš vztah na té nejvyšší úrovni a každý nám bude závidět, že jsme toho schopní.

Nikdy tě nebudu v ničem omezovat. Nemůžeme být pořád jenom spolu - jsi velmi společenská, máš ráda společnost svých přátel i zcela neznámých lidí. Ráda poznáváš nové věci. Nebudu tě kontrolovat ani tě zpovídat, co jsi dělala předchozí večer. Jsem od přírody velice žárlivý člověk, rád si vymýšlím své vlastní verze toho, co se kde a s kým může stát. Je to moje nejhorší vlastnost, ale pokud o tebe nebudu chtít přijít, musím se naučit to překonat. Ty mi v tom pomůžeš. Uzdravíš mě.
Vím to. Když ne ty - tak už to nedokáže nikdo.

 

Zavolám ti jen tak, když budu chtít slyšet tvůj hlas. Napíšu ti spousty hezkých a procítěných zpráv. Nakreslím ti stovky drobných vzkazů, které budu nechávat všude po domě. To vše jen abys věděla, že na tebe neustále myslím a kolik toho pro mě znamenáš.

Když si člověk vybírá toho pravého partnera, nemůže uvažovat jen srdcem, duší a rozumem - musí poslouchat i své vrozené pudy. Pro mě budeš nejkrásnější ženou, kterou jsem kdy potkal. Já na sobě budu pracovat, abych se líbil i já tobě. Oba víme, že je to velmi důležitá věc, bez které člověk zakrní. Udrží nás to při plné energii,
ve správném životním tempu. Budu se ztrácet v hloubce tvých očí, budu závislý na vůni tvých vlasů a nevynechám ani jednu příležitost ochutnat sladkost tvých rtů.

Přál bych si vedle tebe zestárnout. Být s tebou až do poslední chvíle, kdy bude rozhodnuto o tom, že jeden z nás musí opustit tento svět a jít na mýtinu na konci stezky. Bude to moje jediné životní přání, které budu mít od první chvíle, kdy se potkáme.

 

Vím, že jsi někde tam venku. Velmi dobře schovaná, protože ještě není ta správná doba, aby se naše cesty střetly. V okamžiku, kdy píšu tento vzkaz, mám příliš mnoho starostí. Snažím se urovnat si svůj vlastní život. Učím se žít sám se sebou. Je to běh na dlouhou trať - a popravdě se mi to zatím příliš nedaří. V noci špatně spím, cítím se osamělý, nemůžu se na nic spolehnout a celá moje budoucnost je jeden opravdu velký otazník. Trávím více času v minulosti, kdy bylo vše na svém místě a já byl spokojený, než v přítomnosti, která je tak zvláštní a nestálá. Popravdě ani příliš nevěřím tomu, že bych tě někdy mohl potkat. 

Vím, že vše chce svůj čas. Jsem velice netrpělivý jedinec, chtěl bych vše mít hned jako lusknutím prstů. Beru toto období jako příležitost, musím se naučit trpělivosti. Nebýt na sebe příliš tvrdý. Zvednout hlavu vzhůru, usmát se, vycenit zuby na všechny výzvy a připravit se na tvůj možný příchod.

Najdu tě, nebo strávím život hledáním.

Tak přísahám.

Autor: Jakub Kunčický | pondělí 24.10.2016 1:48 | karma článku: 15,07 | přečteno: 511x
  • Další články autora

Jakub Kunčický

Malá rekonstrukce

Původní název článku zní "Co nás ve škole nenaučí aneb Nejlepší peeling je samolepicí tapetou". Smělý a jednoduchý plán na zkrášlení kuchyně se během pár hodin stává noční můrou. Co se stalo? VŠECHNO!

21.8.2019 v 10:15 | Karma: 13,38 | Přečteno: 322x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Definice dospělosti

Úderem osmnácté jsme zařazeni mezi dospělé jedince. Od tohoto okamžiku jsme zodpovědní pouze za své vlastní činy - ovšem ne každý z nás se k této zodpovědnosti postaví čelem.

17.5.2019 v 10:30 | Karma: 13,31 | Přečteno: 413x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Píšu, tedy jsem!

Velkospotřebitel propisek. Každý prázdný kousek papíru je v nebezpečí. Myšlenky, nápady, iluze, citáty. Blog je jen další z mnoha terapií pro mé splašené, nemocné prsty. Budu psát do poslední chvíle; i na smrtelné posteli.

16.12.2018 v 12:34 | Karma: 10,66 | Přečteno: 227x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

O kočkách a lidech

Toto není něžný článek vychvalující kočky až do nebes. Nenajdete zde jejich fotky ani vtipné historky o společném soužití s nimi. Bude to tvrdé. Hodně tvrdé! Kočkomilům vstup zakázán.

9.12.2018 v 13:11 | Karma: 16,36 | Přečteno: 554x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Tichá domácnost

Kdykoliv se vrátím z práce domů, nenápadně po mně pokukuje. Jsem z toho lehce nervózní; normálně se mi to totiž nestává. Snažím se ignorovat její smyslný pohled a odcházím do svého pokoje.

2.12.2018 v 8:15 | Karma: 16,45 | Přečteno: 648x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Stavy zvané odvykací

Zelený papír, nedbale přilepený na ledničce, hlásá hlubokou myšlenku: "Přestal jsem kouřit, protože jsem se rozhodl zůstat na tomto světě o něco déle ...."

30.7.2018 v 14:48 | Karma: 17,11 | Přečteno: 413x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Tři svatby

Za poslední rok jsem měl to štěstí zúčastnit se tří různých svateb - a pokaždé v jiné roli. Z každé z nich jsem si odnesl zážitky na celý život. Nabízím výlet do světa, kde si lidé říkají "ano" a vstupují do svazku manželského.

17.6.2018 v 12:48 | Karma: 15,10 | Přečteno: 521x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Setkání

Výhled na celé město mu zakrýval nízký živý plot. Světla ubývalo a on se ze všech sil snažil dočíst poslední odstavec. Nebyl to ledajaký příběh, nýbrž životní příběh úspěšnějšího muže, než byl on sám - a slunce skoro zapadlo.

17.10.2017 v 22:35 | Karma: 8,93 | Přečteno: 226x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Konec roku

Jeden z nejtěžších a nejnabitějších roků v mém životě, který si zaslouží zvěčnit formou velkého shrnutí na mém osobním blogu.

31.12.2016 v 16:16 | Karma: 16,67 | Přečteno: 342x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Neskákejte pod vlaky!

Já vím, že ten život stojí za zlámanou berlu, ale nechat se nakrájet do nádražního guláše opravdu není příliš důstojný způsob jak opustit tento svět. Lidi, sakra, neskákejte pod vlaky!

22.11.2016 v 17:15 | Karma: 18,81 | Přečteno: 553x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Názorová osamělost

Ztrácím iluze. Ideály jako rodina, věrnost, upřímnost, cílevědomost a tvrdá práce na sobě samém dostávají jednu ránu za druhou. Co můžu udělat pro to, aby se lidé k tak důležitým věcem vrátili a přestali se k nim obracet zády?

6.11.2016 v 10:45 | Karma: 16,85 | Přečteno: 397x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Přání

Psaní o tom, jak jsou naše přání důležitá, kolik toho díky nim můžeme dosáhnout nebo kolik toho můžeme ztratit.

17.8.2016 v 13:35 | Karma: 15,37 | Přečteno: 533x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Shrnutí a ohlédnutí

Můj blog zde na iDnes nedávno oslavil jubilejní 70. článek a přes 8 let vlastní existence. Budoucí čtenáři dostanou nabídku toho nejlepšího, ti současní mají možnost získat zákulisní informace. S chutí do toho!

14.8.2016 v 12:40 | Karma: 13,30 | Přečteno: 223x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Natáčení...

Dnes jsem měl jedinečnou možnost se zúčastnit natáčení českého celovečerního filmu. Kolikrát za život se naskytne taková příležitost!

10.8.2016 v 22:00 | Karma: 16,95 | Přečteno: 450x | Diskuse| Kultura

Jakub Kunčický

Jako dva trosečníci

Ztroskotali jsme. Já a ty. Každý na jiném ostrově, každý v jiný čas, každý z jiného důvodu. Víme o sobě a dlouho se po sobě jen z dálky díváme.

12.7.2016 v 0:47 | Karma: 12,42 | Přečteno: 288x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Procházet peklem - a jít dál

Skončilo to. Čtyři roky zůstaly minulostí. V srdci i v duši zůstává prázdné místo po osobě, která mi byla v životě nejbližší. Co se stalo, nejde vrátit zpátky - proto musím jít dál.

30.6.2016 v 11:59 | Karma: 14,84 | Přečteno: 518x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Frankfurt 2016

Každý zvukař, osvětlovač, hráč na hudební nástroj - prostě každý, kdo to s muzikou a uměním myslí alespoň trochu vážně - musí minimálně jednou za život navštívit Frankfurt. Veletrh, jehož jméno je Musikmesse & Prolight and Sound.

11.4.2016 v 15:00 | Karma: 13,12 | Přečteno: 329x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Modelky

Nemůžu se zbavit pocitu, že být modelkou je ta nejhorší práce na světě, přestože spousta žen sní o jejich postavách: včera jsem jich měl možnost pár potkat osobně a úplně jsem o této práci ztratil iluze ...

1.4.2016 v 7:34 | Karma: 25,31 | Přečteno: 905x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Čtvrtek v Kauflandu

Dostal jsem tři jednoduché úkoly: vrátit vratné láhve, koupit si něco dobrého a rychle se vrátit domů. Zvolil jsem si to nejhorší místo v ten nejhorší čas - Kaufland ve čtvrtek. Už to nikdy neudělám.

26.2.2016 v 10:40 | Karma: 25,82 | Přečteno: 1950x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Až budu velký, budu milionář!

Minulý rok jsem dostal k narozeninám nejlepší dárek v životě - předplatné časopisu o životě bohatých a úspěšných, říznutý správnou motivací sebe sama. Zde je seznam, co provedu, až se stanu milionářem!

9.12.2015 v 8:00 | Karma: 15,99 | Přečteno: 642x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.