Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

miss icefyre

19. 11. 2009 10:31
...

1.) Nevsimla jsem si, ze by se nekdo na metly dival spatne, skrz prsty, jako na jinou, nechtenou, formu zivota. V dnesni otevrene spolecnosti je mozne skoro vsechno a chce to hodne fantazie a originality, aby se nekdo pozastavil, ne jen cerny hadry s udesnejma obrazkama.

2.) Tema cernejma hadrama davaj lidi najevo, ze zoufale touzi byt nekam zarazeni, aby si je ostatni spojovali s nejakou skupinou lidi.. Nevim, jestli proste chces nekam patrit a chces, aby vsichni vedeli, kam, nebo co...

Ja taky posloucham metal, ale neoblikam se tak (vlastnim jen tricka Iron Maiden a Dark Tranquillity, protoze to jsou favoriti, ale moc v nich nechodim) - a vis jak je bajecny pozorovat vyraz lidi, kterym jako krehke nevinne devce reknu, ze posloucham metal? :-)

0 0
možnosti

TristanTzara II.

24. 3. 2009 19:33
Chlapče

Slovy klasika : Slušel by ti bombr, hlava nakrátko ;-D

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

14. 4. 2009 20:03
Re: Chlapče

tak k tomu by mě nikdy nikdo nedostal ;-) to by první támhlety sosny musely do rána obrůst jitrnicema a potokem téct proudem pivo ;-) beru to spíš jako vtip než cokoliv jiného ;-)

0 0
možnosti

admiral666

23. 3. 2009 23:42
eklekticno postmoderna

s upadkem ukotvenosti malomestske kultury, vuci ktere se techno i metal vymezuji, kazdy z jine strany, upada i odpor spolecnosti vuci alternativam a clanky jako autoruv jsou jen zoufalym hledanim si pozornosti skrze simulaci odsouzeni, ktere neprichazi.

proc psat podobne vyzvy a mit podobne pozy, kdyz je lepsi si zajit na pekny koncert?

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

24. 3. 2009 19:31
Re: eklekticno postmoderna

budu se bránit slovíčku "póza"...tohle slovíčko padlo na můj článek už tolikrát od tolika lidí, a přitom mi o žádnou pózu nejde...většina článků, které jsem zatím napsal, se týkala společnosti...proč je "póza" to, ukázat na jakýsi problém ve společnosti z vlastní strany barikády??

za druhé, tenhle článek nebyl napsán, abych "zoufale hledal pozornost", na to jsou i jiné způsoby...prostě s vaším odsouzením nesouhlasím...

přesto si na pěkný koncert rád zajdu...R^

0 0
možnosti

Gloom

23. 3. 2009 22:18
Jen ať nám sluší ta metalománie...

Jsem metalista z nejhloubějšího koutu duše. Ale černý hadry s obrázkama nenosím, to už je dneska jako póza, reklama. Zvláště pak gothic styl mi připadne jako módní alternativa k popíku nebo technu - není v tom skoro žádná individualita. Ale nic proti lidem, kteří se tak oblíknou. Holkám to velmi sluší, zvláš´t, když mají stejného krejčího jako Batman. 

Vymetu pořádnou řádku koncertů a festivalů každý rok, tak chodím v riflích nebo v bílé fesťákové haleně, co mám už tisíc let. Když jsem pak na festivalu jako třeba Brutal Assault, Masters of rock atd., většina černooděnců na mě volá:" Hele, Ježíš!" a já jim na to odpovídám "Hele, 101 dalmatinů"

No a pak jdeme na pivo a je to.

Na metalové muzice (je nejlepší, ale dělám i folk a vážnou a i jiné styly), miluji především tu svobodu, že si můžeš hrát od nejměkčího po nejtvrdší styl, co  chceš. A taky to, že po 25000 metalistech na fesťáku zůstane míň rozbitých hub, než po vesnické tancovačce o 500 lidech. Ale stejně budem ti špatní my.

0 0
možnosti

Manuel Hedilla

23. 3. 2009 23:08
Re: Jen ať nám sluší ta metalománie...

Jo, kamaráde, já jsem taky vymetl kdejaký metalový koncert a je pravda, že jsem se snad nikdy nesetkal s nějakou větší agresivitou. Srovnej s některými bílými "niggaz", kteří vzhlížejí k barevným kriminálníkům, jsou agresivní (hlavně v tlupě) a ničí, na co přijdou.

0 0
možnosti

Lumenn-verya

27. 7. 2008 18:16
Moje řeč

Já ještě k tomu nenosím jen metalové hadry, ale především se oblékám jako gothik - a to bys teprve viděl ty xichty :). Málokomu vyvětlím že obrácený a normálně visící pentagram není totéž a že černá je barva jako každá jiná  a fakt mi nikdo neumřel :). Jinak ať žijí metloši - a jenom víc těch co se umí vyjadřovat veřejně. Zdraví Lúmenn

0 0
možnosti

Gloom

23. 3. 2009 22:23
Re: Moje řeč

Víš, co by mě na gothicu nejvíc zajímalo? Proč se z toho stala teď tak obrovská móda. Když se tak někdo oblíkl před pár lety, byl to člověk, který věděl, že bude čelit obrovskému tlaku okolí a chtěl ukázat svůj postoj. Ale dneska mi to připadá, že kdo se neusadí v technu ani diskotékové muzice, tak se dá do gothic proudu. Mně se to oblečení líbí. Vypadá to dobře a je to temné. Jenom mi jaksi vadí, že se to stalo dalším módním proudem. Ale na druhou stranu furt lepší, než nemít žádný postoj a sedět doma u seriálů.

0 0
možnosti

Yeback

12. 3. 2008 23:57
To že o tom máš potřebu psát....

...mě s prominutím připadá, jakoby si z té černé měl nějaký komplex...:-) Taky drtím na kytaře tvrdé riffy, ale černou (už) nenosím, přijde mě to jako póza....  Metal se dá hrát i v bílém obleku... ;-D

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

2. 6. 2008 13:43
Re: To že o tom máš potřebu psát....

mě to jako komplex nepříjde...dokážu černou shodit stejně rychle jako ji obléct, rád nosím různé druhy barev oblečení...a samozřejmě si umím představit metal i v bílém obleku ;-D

0 0
možnosti

jirkan01

12. 3. 2008 23:52
Metal

Je škoda všech výborných muzikantů a spousty dalších lidí, kteří na to dojeli, ale rocker abstinent mi připomíná satanistu lidumila.

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

2. 6. 2008 13:45
Re: Metal

znám i pár satanistů lidomilů, sám jsem kdysi četl satanskou bibli (aby si někdo nemyslel, i tu normální ;-) ) a přišla mi jako normální knížka, akorát silně odporující všemu křesťanskému...satanista nemusí být nutně násilník nebo zlý člověk ;-)

0 0
možnosti

jirkan01

12. 3. 2008 23:49
Metal

K metalu alkohol prostě patří. Je to kultura ve které jsem vyrůstal a nikdy by mě nenapadlo na koncertu nebo zábavě abstinovat.  Já to nepovažuju za chybu, nejde o to, co člověk vypije, ale jak se pak chová.

0 0
možnosti

iceman66

23. 7. 2008 21:37
Re: Metal

samozrejmne ze to k metalu patri, ale kazdy musi vedet kdy ma dost a nebo aby se dostal jen do nalady, ktera bude vyhovovat jemu i okoli ve kterem je, jinak to nema cenu...

0 0
možnosti

BlackBox

12. 3. 2008 15:03
Tak tak...

Ahoj Kubo, chápu tvůj názor a souhlasím. Taky bylo všem divný, když po revoluci začali všichni chodit v džínách LEVIS a já jakožto "Beatlesák a hippiesák" přišel v manšestrákách, vytahaný košili a s kytičkou ve vlasech...

"Nesuď lidi  podle vzhledu" se v té naší banánové repubilce bude vždy střetávat s komerčním a zažitým "šaty dělají člověka" ve smyslu "nemáš na sobě obyčejné oblečení=jsi divnej/pobuda/feťák atd..."  :-/

Jinak ten váš projekt Demorior není špatný - jste mladí a máte toho ještě hodně před sebou a i když metal vůbec neposlouchám tak vám to šlape a zní dobře...R^

0 0
možnosti

ikaika

12. 3. 2008 13:05
25 let

přesně na třinácté narozeniny jsem dostal první metalovou kazetu, minulou středu tomu bylo přesně 25let ode dne co tuto hudbu miluji, už nemám vlasy a chodím v obleku (v kůži vypadám jako sexuální turista z NDR), fotr mi tehdy říkal že ten vřískot nepřežije pět let- my fotři se občas pleteme;-O

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.