Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blasth

19. 9. 2010 18:31
ou jee

Tak asi něco takového mě čeká zítra, můj první den na právnické fakultě, kdy už teď mám naivně nachystaný malý tenký sešit na úvodní den :D

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

20. 9. 2010 22:01
Re: ou jee

Jako bych to už někde četl ]:-)) :-) ;-D

0 0
možnosti

Jana.K.

14. 9. 2010 18:41
:-)

Dík za hezký blog. Znám takové pocity...

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

14. 9. 2010 19:21
Re: :-)

Jsem moc rád, že se Vám blog líbil :-)

0 0
možnosti

Bob-an

14. 9. 2010 0:19
"testy"

Podle me brzo zjistis ze testy kde se musi vypisovat odpovedi nejsou hruza, ale spis ta lepsi moznost..... kdyz zatrhovaci test s 0-5 spravnymi moznostmi tak je to teprve akce, idealne kdyz odecitaji body za nespravne zodpovezene otazky

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

14. 9. 2010 19:18
Re: "testy"

Tomu říkám opravdový adrenalin !!! R^ :-) určitě to nebude příjemné, ale zatím pevně doufám, že podobné testy zvládnu a úspěšně studium zakončím :-)

0 0
možnosti

CasVyprsel

13. 9. 2010 23:26
Dýchla na mě nostalgie prvních dní na VŠ,

kdy se člověk lekne informací, které na něj během přednášek začnou vyučující chrlit, kterých je opravdu víc než na hodinách na SŠ. Ale pak si člověk zvykne a přejde do běžného studentského stereotypu. Na technických VŠ je nejhorší první rok, kdy je nejvíce teoretických předmětů, to je také největší úmrtnost, na elektrofakultě VUT v Brně byla za mě cca 2/3. V dalších ročnících už je to příjemnější, i tím, že si student vybírá z volitelných předmětů dle svého naturelu. První ročník navazujícího magisterského studia byl také poněkud náročnější ale celkově, pokud není člověk úplná lama, je alespoň trochu vytrvalý a dokáže se dokopat ke studijním povinnostem, není důvod nedostudovat.

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

14. 9. 2010 19:20
Re: Dýchla na mě nostalgie prvních dní na VŠ,

Díky, že jste mi zprostředkoval takové "nahlédnutí" na to, co mě čeká :-) věřím tomu, že ta škola bude hned o dost příjemnější, jak díky menšímu počtu davů, tak díky praktičtější a osobnější látce :-)

0 0
možnosti

TKPinokio

13. 9. 2010 19:21
jj

Ty první dny na VŠ jsou asi všude stejné. Já jsem takhle bloudil ještě dalších 14 dní. 8-o

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

13. 9. 2010 19:59
Re: jj

Nestrašte !!! :-) :-D

0 0
možnosti

Paeris Kiran

13. 9. 2010 18:45
...

Kirhoffovy zákony přes integrály a derivace? to sem ještě neslyšel... nespletli se vám dvě hodiny dohromady?

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

13. 9. 2010 18:50
Re: ...

Ano, já vím že to zní neuvěřitelně, ale existuje i intergrálová a derivační forma, jakou se dají zapsat ;-) možná jsem to jen pořádně neupřesnil (rád bych, sám tomu dost dobře nerozumím, což je velký handicap) ;-)

0 0
možnosti

anna_kralikova

13. 9. 2010 18:42
Badminton na báňské

je fajn, poznala jsem se tam se svým dnes již manželem :-) Ale na to máte dost času :-D Mějte se hezky a ať se Vám daří.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.