Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TomiikH

4. 12. 2010 14:55
K recenzi/reportu

Ahoj Jakube,

Jde o moc hezké a výstižné čtení. Díky. Teď tocha té kritiky. Propříště bych ale článek klidně trošku pokrátil, možná i ubral takové ty informace okolo a vypíchl jen

to podstatné, případně pak přidal i nějaké fotky (videa) ze samotného Markétina vystoupení a tak, vhodný by byl i tracklist koncertu, zkrátka jej trochu více přiblížit klasickému (foto)reportu. Jo a ještě jedna věc, výčet oprav na konci je fajn, ale pro příště bych ho tam ani nedával, jde spíš pro informaci pro samotného autora.   Ale pro začátek velmi dobré, takže za mě 1 bludišťák + :-)

Tom

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

4. 12. 2010 17:40
Re: K recenzi/reportu

Ahoj, ano, všiml jsem si: už se na mě navalila kritïka, že je to neosobní, že to chtělo více emocí i života + zkrátit délku. Já nad fotkama hodně přemýšlel, ale nestihl jsem si vypůjčit fotoaparát. To by bylo určitě lepší. Stejně jako tracklist a bližší recenze koncertu. Ten bohužel nemám (i když po těch několika koncertech bych ho měl znát zpaměti). Tak snad příště, jsem moc rád, že se článek líbil :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.