Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

krčmárka

27. 9. 2012 21:36
Hoci by si to autor prial...

;-D... na tomto článku rozhodne niet čo kritizovať. Je pekný:-) Prípadné necnosti povýšil na zaujímavú národnú črtu... čo v skutočnosti aj tak je!R^

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

28. 9. 2012 11:44
Re: Hoci by si to autor prial...

Dobrý den, děkuji moc za pochvalu :-) mějte se!

0 0
možnosti

Theben

26. 9. 2012 21:23
:-)

Ďakujemééé! :-) Tak takýto pohľad by som teda nečakal:-)

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

27. 9. 2012 7:57
Re: :-)

Není za co, mám jen dobré zkušenosti a jsem rád, že se mi povedlo napsat tento článek a má celkem úspěch !!! :-)

0 0
možnosti

Korvetní kapitán Pepan A2

26. 9. 2012 14:54
Po přečtení článku začínám chápat,

proč se po zavedení prohibice rušily metalové a rockové koncerty. Nebyla šťáva.

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

27. 9. 2012 7:54
Re: Po přečtení článku začínám chápat,

Dobrý den, je to tak, my muzikanti a metalisti/rockeři jedeme na alkohol. Je to sice smutné, ale každý z této sorty lidí by mi dal za pravdu. Je to prostě takový životní styl. Díky Bohu za Slováky, kteří nám tu šťávu doplnili :-)

0 0
možnosti

lajika

26. 9. 2012 13:15
hezkej

článek, vy budete asi celkem sympatickej kluk :-)

a na iDnesu zřídkavý jev - na nic nenadáváte, netepete žádný obecně rozšířený nešvar, nefrfláte o politice, nehoníte karmu na populárních tématech (obtížní romové, otravná děcka a psi, troubové co pijou metanol, spiknutí státu proti občanům...atd)

hm - osvěžující....

2 0
možnosti

.Camino

26. 9. 2012 17:47
Re: hezkej

R^....cetlo se to fajnR^

0 0
možnosti

lesicatko

26. 9. 2012 13:08
Díky za článok

A to ešte s takými vcelku príjemnými zisteniami :)

1 0
možnosti

Jakub Kunčický

27. 9. 2012 7:51
Re: Díky za článok

Dobrý den, vůbec není za co a rádo se stalo :-) přeji hezký zbytek dne ;-)

0 0
možnosti

bednarik62

26. 9. 2012 11:51
Jestli

těch Slováků nestuduje za české peníze u nás až moc, v Brně ukázala ČT, že je to celkem 7.200 Slováků a v Praze cca 29.000 osob. Podle MFiDNES stojí 1 vysokoškolák za 1 rok cca 150.000,- Kč,, pak do Slováků cpe naše poloprázdná státní kasa =za 1 rok= 5,5 miliardy Kč. Plus moře nových menz, kolejí, poslucháren, laboratoří etc

Český student musí desítky km dojíždět nebo platit soukr ubytování, čím česká vláda myslí, nevím, hlavou to nebude

1 0
možnosti

Jakub Kunčický

26. 9. 2012 12:04
Re: Jestli

Dobrý den, můžete mi prosím hodit odkaz na ten článek, kde se píše, kolik stojí za 1 rok 1 vysokoškolák? Jsou tam uvedené i konkrétní položky? Docela by mě to zajímalo, nemám pocit, že bych byl vážně tak drahý, rád si o tom něco přečtu :-)

1 0
možnosti

čirokéz

26. 9. 2012 11:12
Exekutor

Pobavila mě věta: Mám i vlastního exekutora. ;-D I když, ono to moc do smíchu není. Takový starostlivý exekutor dokáže v bytě svěřeném mu do péče hotové zázraky. Do soupisu zabaveného majetku je schopen zahrnout i hřebíky zatlučené ve zdech.

1 0
možnosti

Jakub Kunčický

26. 9. 2012 11:17
Re: Exekutor

Jdou po mě za pojištění, které jsem vlastně ani nikdy neměl. Částka už je na nějakých dvaceti tisících. ?Naštěstí? pro mě nemám vůbec žádný majetek (stále bydlím u rodičů) a máme docela dobrého právníka. Až bude vše vyřešené, určitě o tom napíšu článek ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.