Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je srandovní, že hned za větu chválící "i čistý pravopis" napíšete slůvko "hold", takže za mě click mínus ;-)

9 1
možnosti
Foto

... a vůbec, to mínus si zasloužím, ale ve své rebelské povaze některá slova schválně píšu ke zlosti všech zúčastněných špatně - neopravím jej !!! R^:-P:-) neumíte si představit, kolikrát mi to bylo vytýkáno a kolikrát to nikdo nepřivedl k nápravě :-)

2 0
možnosti
Foto

I83v64a83n 22M63a74r38e75k

27. 11. 2012 22:43

No,hlavně to chce ale klídek,já dostávám od diskutujících "+" i "-" vcelku přiměřeně a že bych z toho měl depku ? R^

1 7
možnosti
Foto

Když tam je šest mínusů, proč bych si to sedmé, šťastné, nedal i já ? Aniž bych měl důvod :-) omlouvám se, pane Marek ...

2 1
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.