Diskuse

Děti Jehovovi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

asi někoho z nich pozvu na pivo a pak se v diskuzi budu lépe orientovat.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hodlám s nimi diskutovat přímo "v terénu", hned, jakmile na některého z nich potkám :-)

0 0
možnosti

Též se chystám veřejně znemožnit...na podobné téma ;-)

1 2
možnosti
Foto

Přeji hodně štěstí !!! Nebojte se a napište to od srdce, přesně, jak to vidíte R^ oni to na Vás sice potom budou zkoušet "jen" tisíci argumenty, přesvědčováním, e-maily a v diskuzi s tvrzením, jak strašně lžete a jak jen oni mají tu originální a jasnou pravdu, ale to se dá v pohodě přežít ;-) můžete mi pak poslat odkaz? Děkuji :-)

0 0
možnosti

J90a64r35a 23R61a23n36k

7. 6. 2013 7:44

Dost zmateny clanek, bohuzel o Svedcich toho skutecne moc nevite, nekdo Vam zvedl adrenalin a my to ted odnasimeRv

Nemate pravdu, ze zneuzivaji deti, bud jste si tu prihodu vymyslel, nebo to byla nahoda. SJ jsou tak jako Sedmeho dne adventisti, mormoni velice PRO rodinu, rozdil mezi nimi a nami je v podstate v prevenci......jednoduche, oni se o sve zdravi musi starat sami, proto nepiji, nekouri a nekteri z nich neji maso, my si uzivame a aniz bysme si neco vice o nich zjistili .....odsoudime je a hrrrrrrrrrrr, na ne!

1 3
možnosti

Opravte si tu hrubku v nadpisu. :-)

2 4
možnosti
Foto

Ne ... význam je přesně daný a na pravopis v tomto případě úplně kašlu X;-)

6 1
možnosti

Dostali se mi do rukou vypsané praktiky, jak zacházet s novými členy. Jednoduše - vymílaní mozků.

;-DMusím se smát. Asociace. Jednou u nás zazvonili dvě dámy a já ve vaně. Připlácl jsem ručník na hruď a jen tak otevřel. Dámy na mne jukly a že přijdou příště. Za týden cink a já opět ve vaně, otvírám s ručníkem na hrudi a dámy vyzývám dál, že ve vaně mám ještě trochu místa. Spěšně mi vrazily knihu o Jehovovi do ruky, že přijdou v neděli odpoledne a schody braly po dvou. V neděli jsem jim uvařil čaj, vrátil knihu s tím, že věřím v Boha a do jejich sekty nemusím. Už nepřišly.

9 1
možnosti

Dobře, Jakube!!! R^

...

A pro všechny neznalé přidám info, odkud asi ti jehovovci berou tolik prachů na ty jejich monstrózní sídla: věřte-nevěřte, ona jim patří stravovací síť EUREST (a zřejmě nejen ona, budou asi podnikat v mnoha dalších odvětvích)

8 1
možnosti

Ježkovy voči, prosím vás, můžete mi k tomu poslat nějaké informace? Budu vděčný. :-)

2 6
možnosti
Foto

To je ale blábol! Netušíte, co a jak je, ale kydáte hnůj. RvRvRv PROČ?

0 12
možnosti
Foto

Tak já podle Vás netuším, co a jak je: v rodině jednoho Svědka mám, od útlého dětství se s těmito lidmi potkávám a vidím, jaký mají život a co je to za lidi ... bratr se zúčastnil jejich "sezení", nemám důvod mu nevěřit to, co od něj vím ... každý z mého okolí se s těmito lidmi potkává, má s nimi své veskrze negativní zkušenosti a nestalo se, aby někdo z mých známých reagoval na můj článek jinak než pokývnutím hlavy - ještě mi přidali dalších tisíc argumentů proti z jejich vlastních zkušeností !!! Od domu k domu chodí jen tři typy lidí: poštáci/pošťačky (ti to mají v popisu práce) ; dále podomní prodejci (o nich by se taky dalo psát stovky stran textu) a Svědkové Jehovovi - a ti se kryjí za vlastní děti, což mi vadí a jasně jsem to v článku zdůraznil. Každopádně díky za Váš názor.

6 2
možnosti

Jakube, docela by mě zajímalo, jak ono "fanatické zaujetí", popisované vašim bratrem, ve skutečnosti vypadalo, ..ale vážně - k SJ jsem kritický a nikdy bych mezi ně nevstoupil, přesto mi některé výhrady, které uvádíte v článku, přijdou dost mimo. Ptáte se: "Proč by se měl člověk v zajetí jejich víry omezovat na životě? Proč si ten život náležitě neužít?"..No, každý si pod slovem "užít" představí něco jiného, vy - sex, drogy a rock´n´roll, jiný život s Bohem, v manželské čistotě, nebo v celibátu. Je to naše svobodná volba. Pokud nás někdo nutí dělat věci, které nechceme, je to špatně. Veřejně mluvit o své víře (či nevíře) a seznamovat s ní ostatní patří k našim právům dle Listiny základních lidských práv a svobod. Pokud vás víra SJ nezajímá, nemusíte se s nimi vybavovat, prostě je odmítněte. A nepohoršujte se nad tím, že ke své víře vedou své děti. Každý rodič chce dát svým dětem to, o čem je přesvědčen, že je nejlepší. Pro každého věřícího je víra důležitá a je přirozené, že jí touží předat svým potomkům, protože je má rád. Každé dítě ale jednou vyroste, dostane vlastní rozum, a bude se muset samo rozhodnout, jestli víru svých rodičů příjme, nebo odmítne. Nebojte se, že by jim v Česku, navíc v době internetu, unikla existence i jiných životních postojů.. Spíš by mě zajímalo, kdo v budoucnu ukáže vašim potencionálním dětem, že exitují i jiné cesty, než nemanželský sex, divoké oslavy a pohodlí svého domova. Ale třeba se nikdy nenarodí, jak píšete..

4 6
možnosti
Foto

Jsem rád, že se mnou nemáte slitování a dáváte mi řádnou odezvu i kritiku v míře vrchovaté, ani nevíte, jak mi takové příspěvky vždy pomůžou přemýšlet nad celým problémem R^ fanatické zaujetí? Všichni oči upřené na přednášejícího, souhlasné kývání hlavami a ta odhodlanost v očích, kdyby jim přikázal zabít jednoho z členů, udělají to bez mrknutí oka za provolávání slávy ... sex je přirozená věc plná potěšení a nevím, proč by si jej měl někdo odepírat: když se dva lidi mají rádi a cítí v sobě vášeň jeden k druhému, proč o tak skvělou věc přicházet? Nejsem fanouškem sexu na jednu noc, nesnáším nevěru a prostituci ... těžko se nepohoršovat, když mám pocit, že volí děti jako svou zbraň v šíření víry ... chci to svým dětem ukázat já dle svých vlastních názorů a zkušeností nabraných během života, chci, ať mají to nejlepší - a ano, teď to zní, jako kdybych byl jeden z nich a měl jste pravdu, že dáme dětem co si myslíme, že je nejlepší ... a kdo má o tom nejlepším rozhodnout?? To je otázka. Podle mě náboženská zaslepenost je špatnou cestou, ale je to jen osobní názor a jsem rád, že si jej každý udělá sám. Tedy ještě jednou díky za vyčerpávající reakci ;-)

7 2
možnosti
Foto

To já jsem si nedávno s dvěma dámami ve veku kolem 65 let docela dobře popovídal.  Ujasnili jsme si situaci ve světě, kdy dámy docela dobře popsaly  morální degradaci  lidí. A já i ony jsme konstatovali, že vinen je nemravný systém, který porušuje mnoho bodů z desatera a lidé si toto porušování ještě  pyšně zlegalizovali, takže to pokládají za mravní.  Mluvili jsme totiž o daních.  I tolik vámi opovrhovaní Svědci Jehovovi dobře věděli, že daně jsou loupež  a tak porušují desatero.

2 6
možnosti

Pořád jsou lepší Jehovisté než Muslimové, ti aspoň nepodřezávají. Jinak-zbavit se jich vyžaduje dost úsilí. Do mě hučeli, nedali se odbýt, tak jsem řekl-Dnes se dám k vám a zítra zemřu, budu potřebovat transfuzi a nechytám se. To jim nestačilo, tak jsem si přidal, řekl jsem že je to jak ve filmu Jak utopit doktora Mráčka-dají si nebo dotanou krev a už nejsou vodníci...

7 1
možnosti

my jsme se jich zbavili tak,že jsme jim tvrdili,že uznávám jedině budhu,ta moje chodí do jógy a ukázali jsme jim Bhavardíru. Oni když zjistili jak se věci mají odpochodovali a vícekrát jsme je neviděli. Fakt je v tom,že čtení těchto knih mne baví a mám jich pár doma, je v nich ukryté moudro světa

6 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS