Diskuse

Ztracený

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem přemýšlela, jestli reagovat, či nikoli. Klára Velinská to řekla všechno za mě a řekla to nádherně :-) Jste mladý, máte celý život před sebou, a protože nemůžete nikdy vědět, jak dlouhý ten "celý život" ještě bude, je třeba konat. Teď hned. Sepište si klady a zápory a podle výsledku se rozhodněte. Člověk totiž nakonec nikdy nelituje toho, co udělal, ale toho, co neudělal. Podle všeho jste inteligentní tvor, a i když je jistá dávka nerozhodnosti správná (totiž, z mého pohledu svědčí o faktu, že nejednáte bezhlavě, ale přemýšlíte), nic se nemá přehánět ;-) 

Kdyby se mi bývalo povedlo nakřížit mého oblíbeného obrýleného Jonathana Davise s ostravakem, vyplynula by z toho moje následující slova:

"Shut the f**k up! Get up! Bo neni čas..." :-)

0 0
možnosti
Foto

Milý kolego, blogere. Byť jsem chvilku přemýšlela, zda naspat reakci, tak poslední věta ve vašem "volání" mě k tomu donitla...píšete:

Přál bych si pod vánočním stromečkem najít jedinou, tu nejdůležitější věc - jasný životní směr. Ruku, která mě pevně uchopí a řekne: "Pojď, vím, kudy se vydat. Důvěřuj mi."

PROBOHA!!! Jste mladý, máte před sebou mnoho různých možností a vy, v tomto krásném věku voláte po svázání a nařizování, kudy se máte dát?

NE.

Tak za prvé. Pamatujte, opakováním téhož vzniká totéž. takže pokud neustále nakonec děláte to co jste nechtěl a jste pak z toho frustrovaný, tak to tak bude pořád dokola.

Za druhé: čeho se bojíte? To se svým vzděláním jste ještě pořád tak nedospělí?...i to bych dokázala pochopit...jenže vy hjste to vzdělání zvládnul i přes všechny ty potíže, odpory a neumění....tak proč by jste teď nezvládnul se správně rozhodnout?????????? Za třetí: pokud se rozhodnete, tak jděte za tím a pokud v polovině zjistíe, že cesta NENÍ cíl? JEŽIŠI NO A? tak ji změňte. Jste na tomto světě tak strašně krátkou dobu (myšleno celým životem) na to, aby jste mrhla čas přemýšlením co je a není správné. Jen VY to můžete vědět a pokud se budete řídět sebou, tak to dáte.....JENŽE, CHCE TO VÝDRŽ, VŮLI A VÍRU V SEBE SAMA Za čtvrté: Je mi líto, že toto volání musíte takto psát, ale naprosto chápu, že někdy prostě člověk nemá jinou možnost. Tak se sakra seberte, dejte si plus a mínus dohromady a už se konečně řiďtě tím, co chcete vy! Za páté: Nepochybuji, že to dáte. Pokud jste našel odvahu se takto veřejně odhalit, tak to v sobě máte. Takže zavřete oči.....a skočte do toho života naplno...a chyby...ty dělá každý...a pálit mosty?...kdyby jste jen věděl, kolik z nás ty mosty spálilo již mnohokrát Má rada: mosty palte do té doby, dokud se nenajdete. Vy to dáte. přeji mnoh štěstí :-)R^;-)

3 0
možnosti
Foto

omlouvám se za gramatické chyby a překlepy :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.