Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No můj názor je, že tihleti sportovní profesionálové jsou podnikatelé jako každý jiný, sportují, aby vydělali. Třeba náš pekař je taky podnikatel a je pro mne mnohem užitečnější...

0 1
možnosti
Foto

Taky mám o sportovcích veskrze podobný názor a spousta věcí se mi na celkovém sportu nelíbí, taky mám radši svého pekaře :-) nevím však, jak to souvisí s mým článkem :-P

1 0
možnosti

jelikož lidi sport baví tak o něm rádi mluví no když už mluví tak dle své povahy nic zvláštního pod sluncem, jak psal pan Werich "já přišel na fotbal ale asi jsem si spletl sedadlo neboť jak jsem kolem sebe poslouchal seděl tam na sedačkách jeden trenér vedle druhého" nabo jak praví klasik : vždy se najdou Eskymáci, kteří vypracují pro obyvatele Konga pokyny, co dělat za velkých veder

0 0
možnosti
Foto

To pořekadlo: "Vždy se najdou Eskymáci, kteří vypracují pro obyvatele Konga pokyny, co dělat za velkých veder!" má opravdu hloubku, asi ho začnu používat častěji :-) děkuji za názor! R^

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, teprve dnes jsem narazil na Váš starší článek o svědcích Jehovových.

Doporučuji Vám toto video, které snad i některým diskutujícím otevře oči:

http://www.youtube.com/watch?v=P_hXOnSiMHU

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že se článek líbil :-) Stránky ZNK jsou mi velice dobře známy, jelikož se v poslední době dost zajímám o Řezníka a celou kauzu kolem něj ;-) některé skladby jeho tvorby mají opravdu originální a upřímný charakter ...

0 0
možnosti

J94a25n 40B44u61b57e45n

19. 2. 2014 9:07

tak se jeďte podívat třeba do Kanady a to teprve uvidíte, co to znamená, když to celý národ řeší ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.