Diskuse

Kondom aneb Na velikosti záleží !!!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J22a39n97a 45M66a50j92o32v28á

22. 9. 2014 23:14

Tak jsem si chtěla přečíst všechny Vaše články pozpátku až k bodu 0, neb jsem se královsky bavila... a vy jste prodal kočku a tak jsem zase smutná!

Karma jako megapack:-/;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, ne nadarmo se říká, že kočky jsou pouze pro osamělé ženy, tedy z toho důvodu nemá u mě doma kočka co dělat :-) jsem rád, že se Vám článek líbil :-) přeji příjemný zbytek večera !

0 0
možnosti
Foto

I44v36o 27C49i17l72i26c32h

22. 9. 2014 21:07

Osobně sexshop navštěvuji jak osobně, tak i na internetu, ale zásadně kvůli dárkům pro moji nejdražší. A co se týče kondomů, také jsme před časem přešli z hormonální antikoncepce (pro mne byl hlavní důvod v tom, že ta antikoncepce bohužel snižovala její vášeň) na kondomy a právě v tom Kauflandu jsme objevili nějaké německé (tuším R3), dokonce i překvapivě levné, které při našich hrátkách kupodivu praskají méně, než ty drahé a zavedené a navíc ty s názvem Pearl (nebo tak nějak) ji opravdu vzrušují dokonce víc, než čistá kůže 8-o

PS: Já mám problém spíše s délkou, než s tloušťkou ... ;-)

3 0
možnosti

J69a81r73a 68R40a88n79k

22. 9. 2014 22:00

Myslim, ze si tento blog zaslouzi vysokou karmu, mne vykouzlil pusu od ucha k uchu a prispevek taktez:-)R^

2 0
možnosti
Foto

No, jestli máte něco nově nabitého, tak je to Váš kondom. Čeština pláče a kytara to nespasí.

0 1
možnosti
Foto

Ano, můj pravopis skutečně pláče, to nepopírám :-) co se týče češtiny, tak jsem naprostý barbar :-P

0 0
možnosti