Diskuse

Modelky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úplně si umím představit, jak Vás ten pohled šokoval. Například výška 185cm a váha 50kg, to když slyším, nechápu jak je možné, že se tímto nikdo nezabývá. Je to nebezpečné nejen pro ně samotné, ale i pro ostatní děvčata. Staly se vzorem ideální váhy a mají další následovnice. Anorexie, toto velké nebezpečí je podceňováno a to hlavně rodiči, kteří by měli jako první zpozorovat, že něco není v pořádku.

Je smutné, když kolem sebe vidíte, jak se z děvčat krev a mléko, stávají podvyživené mužatky, bez znaků ženství, nervózní, vyčerpané a přesvědčené, že sníží-li ještě více svoji hmotnost, dojdou k dokonalosti.

Myslím si, na rozdíl od těch kteří Vás tady kritizují, že je velmi důležité na tyto skutečnosti poukazovat a jsem ráda, že mladí muži preferují přirozenou krásu ženy, před atrapami s umělými doplňky.R^

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za Váš příspěvek: udělala jste mi radost - jako jedna z mála diskutujících jste skutečně pochopila, co jsem svým článkem chtěl říct a na co jsem chtěl upozornit. A udělal jsem to veskrze tvrdým a nekompromisním, místy až hnusným, článkem. Přesně díky reakcí, jako je ta Vaše, má člověk chuť psát články, navzdory všem negativním reakcím - a pěkně na plnou hubu, jak se to v té hlavě zrodí :-) hezký zbytek dne ...

1 0
možnosti

A co si asi řekne taková modelka, když jde na rande s muzikantem? Ten se neumí bavit o ničem jiném, než o tom jaký má deprese, že není slavnej. Pořád se baví o svém hudebním nástroji, jaký má, jaký by chtěl, jaký má jeho kamarád (taky muzikant) z kapely Prdlé péro. Pak má deprese z toho, že je slavnej, proto nesmí jeho přítelkyně chodit na jeho koncerty, aby neviděla, jak se muzikanti podepisují ženám na obnažená prsa.

Taky má deprese z toho, že nemá inspiraci, pak ji má zase moc, protože hulí jednoho jointa za druhým. O z toho se pak zblázní dočista. Nezřízeně chlastá, většinou sám doma, aby jej nikdo neviděl.

Co je pak lepší?

0 2
možnosti
Foto

1) Depresí z nedostatku slávy netrpím, o svém hudebním nástroji mluvím minimálně a jen ve společnosti ostatních kytaristů. Co se týče záběru témat, o kterých si dokážu v pohodě povídat - stačí se mrknout na rozsah témat v mém blogu.

2) Manželky a přítelkyně umělců moc dobře ví, co je ještě divadlo a co už je přes čáru - podepisování na obnažená prsa je naprosto vzácný děj a ano, patří do kategorie divadla.

3) Múzu moc dobře známe, víme kdy chodí a kdy ne.

Doteď v pohodě, je mi jasné, že jste nulově informován o skutečném životě umělců. Co mě však NESKUTEČNĚ na Vašem velice ubohém příspěvku uráží, je Vaše domnělá představa, že všichni muzikanti hulí trávu - NE, NEHULÍ !!! Ale je fakt, že jak jsem si ten Váš paskvil přečetl, opravdu jsem dostal chuť se řádně zhulákat, což je bohužel jedinou neřestí nás muzikantů - přílišná láska k alkoholu.

Mimochodem, vyhráváte druhé místo za nejhorší příspěvek do diskuze k mým článkům za celou dobu existence mého blogu. Gratuluji. Rv

0 0
možnosti
Foto

Taky mi připadá hodnocení modelek v článku příliš kritické. Na druhou stranu; jsou dívky nemodelky diametrálně odlišné? No, některé jsou vypasené.

Já bych modelkám přísně vytkl jejich příslovečnou nespolehlivost dostavit se na plac. Bohužel silně souvisí s velikostí honoráře. Když je tučný, vůbec je břicho nebolí, přítel je nevyhodil na ulici ani jim právě nezemřela babička.

To, že mnohé očekávají, že se z nich svět postaví na zadní, je časem přejde...:-P

0 0
možnosti
Foto

Díky za Váš názor. Jsem příliš kritický, jak mi již naznačilo několik diskutujících níže, ale pouze jsem to napsal tak upřímně a tvrdě, jak to doopravdy vidím. Chtěl bych se zeptat, jelikož to vypadá, že jste z oboru - jak se pozná opravdu DOBRÁ modelka? Podle čeho mohu říci, "tahle modelka je naprosto dokonalá"? :-)

0 0
možnosti
Foto

:) Nemohu se zbavit pocitu, že kluci s kytarou jsou divní patroni :) Nejraději by si povídali jen o modelkách a kytaře :) Ani trocha soudnosti v nich není :) Prolévají si hrdlo Amudsenem a když není vychlazený, třesou se jim ruce :) Ze zvuků kytary ohluchnou dříve než bys řekl švec a nevěřím tomu, že si někdy uvědomí, že na světě jsou lepší věci, než kytara a alkohol :)

1 0
možnosti
Foto

Upřímně pobavilo ;-D díky za komentář R^

1 0
možnosti

Teda na fotce vypadáte jako celkem mladý kluk, ale text jak od zapšklého obyvatele starobince...

Asi ty holky žádný lumeni nejsou, no, každej holt není Einstein, krásný mi taky moc nepřipadaj, ale taková míra pohrdání?:-/

0 0
možnosti
Foto

... zaslouží si místo pohrdání obdiv? Mají nějakou přednost, která by se dala vyzvednout nahoru, abych mohl o nich říct i něco vyloženě pozitivního ? :-)

1 0
možnosti