Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Jsem nekuřák, ale věřte mi, že se snažím pochopit kuřáky a jejich důvody, vyrůstal jsem mezi nimi, a proto velmi oceňuji, když někdo dokáže přestat.

Držím Vám palce, Jakube. Myslím, že bez cigarety je člověk víc sám sebou..

0 0
možnosti
Foto

Připadá Vám podle mého textu, že jsem více sám sebou ? ;-D;-D ale to určitě přejde, musí :-/ děkuji za podporu R^

0 0
možnosti
SM

Držím palce, ako sa len dá. Dnes mám 70. deň bez cigarety. Dokonca mi už začali smrdieť. Rabujem chladničku. Chýba už len tá prvá ranná na pravidelné vyprázdňovanie. Dobré je chodiť na flamy s nefajčiarmi. Nezvádzajú vás. Nemyslieť na to. Mám ešte deponovanu jednu krabičku. Zostáva neotvorena.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za podporu, nejsme v tom sami, ale podle mě nás do budoucna bude přibývat. Pojďme ostatním příkladem a nekuřme. Jakkoliv to bylo super, je třeba to vydržet! Flám s nefajčiarmi by byl super! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.