Jakub Kunčický

Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.

Jakub Kunčický

Vysoká škola aneb "Je důležité mít víru!"

"Naučím tě to, neboj se! Věř mi! Dívej se. Takhle. MRK! Normálně necháš jedno oko otevřené a to druhé schováš pod víčko. Dívej. MRK! Tak jo. Jdeme na to. Připrav seeeeee, pozooooooor, TEĎ! Ne oběma, trdlo, jedním okem! Ach jo ..."

11.10.2012 v 11:44 | Karma: 9,26 | Přečteno: 787x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Vysoká škola aneb "Zabiju ti plyšáka!"

Dnes ráno žádný kravál nebude, drahý budíku! Úspěšně vstávám do třetího školního týdne dříve než můj velký a úhlavní nepřítel. 

4.10.2012 v 11:51 | Karma: 11,43 | Přečteno: 1046x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Vysoká škola aneb "Zpátky ve druhém ročníku!"

Prázdniny skončily. Je šest hodin ráno a můj starý komunistický budík drze vyřvává na celý pokoj nějaký prastarý hit z hitparád dávno zapomenutých, který mu podstrčila rádiová stanice neznámého jména.

20.9.2012 v 11:35 | Karma: 11,32 | Přečteno: 820x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Vysoká škola aneb "Já jsem do počtu..."

Konečně mám chvíli čas na další pokračování mé mini-rubriky Vysoká škola aneb ... , zatím z toho máme trilogii, doufám, že se vám tento díl bude líbit alespoň tak, jako díly předešlé :-)

10.10.2010 v 14:25 | Karma: 10,90 | Přečteno: 1536x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Vysoká škola aneb "Vy budete určitě maminka!"

Můj poslední článek o prvním dni na vysoké škole měl velkou odezvu od čtenářů a hlavně mého okolí. Kde kdo mě prosil, ať z toho zkusím udělat jakousi "rubriku" a napíšu na toto téma článek další. Nuže dobrá, ukecali jste mě.

23.9.2010 v 13:23 | Karma: 15,61 | Přečteno: 1584x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Vysoká škola aneb "Nevíte kde najdu H203?"

Dnes jsem byl poprvé ve škole. Jak už název napovídá, nebyla to jen tak ledajaká škola. Ta škola byla vysoká, jak statusem, tak i jednou ze svých hlavních budov. Jak tedy vypadal můj první den?

13.9.2010 v 18:24 | Karma: 18,69 | Přečteno: 1684x | Diskuse| Osobní