Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

I-You-(We) need it

Už dlouho mi ležel návrh na tento článek mezi rozepsanými dokumenty v počítači a až teprve kamarád mě ve škole pořádně nakopl, jak ho vlastně začít. A o čem že vlastně bude? Vezmu si tentokrát do mířidla téma intimní, obsáhlé a takové, které se dotýká úplně každého z nás, tím tématem je s.e.x...

Tato činnost pro každou generaci představuje něco úplně jiného: pro většinu mladých vyjádření svobody, volnosti, opravdového užívání si života. Také může být zdroj špatné nálady či deprese. Mluvím z vlastní zkušenosti, pro mě být delší dobu bez sexu je naprosto nemyslitelné (a nebojím se to otevřeně přiznat). Kladu si otázku: proč to tak ustupuje v pozdějším věku do pozadí? Co může za to, že z většiny spokojených, sexuálně činných párů se stávají existence "rychle do postele, ještě rychleji ven"??

Četl jsem pár článků zde na iDnes.cz, v poslední době se toto téma řešilo několikrát a odnesl jsem si od přispěvovatelů do diskuzí i blogerů dost naučných věcí (hlavně od dospělých): může za to doba strávená ve vztahu, rychlý shon života, problémy v práci, děti, málo sebevědomí...děsí mě představa, že bych měl takto jednou skončit...

Přitom stačí troška práce a může být sex i pro starší úplně skvělá a pravidelná věc. Stačí se nebát, hodně na toto téma diskutovat, umět si udělat volno a nepřemýšlet pořád nad starostmi. Jsme přece lidi, když máme tu možnost těchto úžasných pocitů, tak proč je nevyužívat? Napište mi do diskuze, kolik z vás má dlouhotrvající vztah plný dobrého sexu. Za každý pár mi vzroste nálada o několik stupňů vzhůru :-)

Neříkám, že je to ta nejdůležitější věc, právě že naopak: je to věc zcela zanedbatelná. Jediný háček je v tom, že to bez ní prostě nejde. Je to součást dobře fungujícího vztahu.

Půjdu dál. Sex a náboženství. Je mi až zle, když musím dát tyto dva slova vedle sebe. Náboženství je od toho, aby omezovalo osobní svobodu, nutilo k odříkání a prostému životu. Pro mě by to byl život omezený a bez radostí. Sex je přesným opakem. Neumím si představit, že bych měl žít ve vztahu několik dlouhých let (v mládí nesmět vůbec) a čekat na "to". Dobře, má to něco do sebe. To vám upřít nemůžu. Navíc, je každého věc, jak si to zařídí. Mě to příjde divné, nepřirozené. Divné a nepřirozené je pro mě i celé náboženství jako takové, takže tuto část raději končím.

Teď jsem si všiml, že jsem v minulém odstavci použil větu "je každého věc, jak si to zařídí". Toho se chytnu: tady bych se pustil do těch, kteří neuznávají osobní svobodu toho, co člověk chce dělat a dělá po svém. Je moje věc, s kým spím, jak s ním spím, jestli je to kluk nebo holka, kdy s ním spím a proč s ním vůbec spím. Neberu, když rodiče tvrdě zakazují svým "dětem" spát s přítelem/kyní. Pokud použijí dostatečnou ochranu, něco o tom ví a jsou alespoň trošku zodpovědní, tak proč jim to zakázat? Kde si berou ten nárok? Určitě dokážete najít spoustu dalších příkladů zákazů…

Poslední věc, které bych se chtěl dotknout v tomto článku je nevěra. Tohle téma bylo probrané tolikrát, že i hvězdy vedle něj vypadají celkem mladě. Nevěru odsuzuji. Je to podraz, vede ke lžím, podvodům. Nevěrný partner okrádá toho druhého, věrného, o volný čas, vlastní život. Hraje na něj divadlo, lže, vymýšlí si. Jsem zastáncem, aby podvádějící vyšel s vedlejším vztahem ihned ven a ukončil martyrium. Šel vlastní cestou a i když to může být jakkoliv bolestivé, je to rychlé a vstřícné vůči věrnému.

To už mám za sebou celou A4? Ještě se mi nestalo, že bych se tak rozťukal po klávesnici :-) Chci tento článek nějakým pozitivním způsobem zakončit. Použil jsem v nadpisu anglickou hříčku I-You-(We) need it. Znamená to Já-ty-(my) to potřebujeme. Řeknu vám to takto: za tímto si stojím. Sex je pro člověka potřebný. Má obrovskou sílu, moc. Zlepší náladu, vztah, můžete ukázat všechny pocity, které ve vás jsou a na chvíli opustit všechny strasti. Vyměnit je za plno slastí. Když se spojí s velkou láskou, upřímností a romantikou, je to ta nejkrásnější věc na světě. Proto vyhledejte svou milovanou polovičku, dejte jí najevo svou upřímnou lásku, zapomeňte na vše a dejte si velkou mísu dobrého sexu. Přeji dobrou chuť :-)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jakub Kunčický | pátek 22.1.2010 18:00 | karma článku: 12,95 | přečteno: 970x
  • Další články autora

Jakub Kunčický

Malá rekonstrukce

Původní název článku zní "Co nás ve škole nenaučí aneb Nejlepší peeling je samolepicí tapetou". Smělý a jednoduchý plán na zkrášlení kuchyně se během pár hodin stává noční můrou. Co se stalo? VŠECHNO!

21.8.2019 v 10:15 | Karma: 13,38 | Přečteno: 323x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

Definice dospělosti

Úderem osmnácté jsme zařazeni mezi dospělé jedince. Od tohoto okamžiku jsme zodpovědní pouze za své vlastní činy - ovšem ne každý z nás se k této zodpovědnosti postaví čelem.

17.5.2019 v 10:30 | Karma: 13,31 | Přečteno: 413x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Píšu, tedy jsem!

Velkospotřebitel propisek. Každý prázdný kousek papíru je v nebezpečí. Myšlenky, nápady, iluze, citáty. Blog je jen další z mnoha terapií pro mé splašené, nemocné prsty. Budu psát do poslední chvíle; i na smrtelné posteli.

16.12.2018 v 12:34 | Karma: 10,66 | Přečteno: 227x | Diskuse| Osobní

Jakub Kunčický

O kočkách a lidech

Toto není něžný článek vychvalující kočky až do nebes. Nenajdete zde jejich fotky ani vtipné historky o společném soužití s nimi. Bude to tvrdé. Hodně tvrdé! Kočkomilům vstup zakázán.

9.12.2018 v 13:11 | Karma: 16,36 | Přečteno: 555x | Diskuse| Společnost

Jakub Kunčický

Tichá domácnost

Kdykoliv se vrátím z práce domů, nenápadně po mně pokukuje. Jsem z toho lehce nervózní; normálně se mi to totiž nestává. Snažím se ignorovat její smyslný pohled a odcházím do svého pokoje.

2.12.2018 v 8:15 | Karma: 16,45 | Přečteno: 649x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Český rozhlas slaví 101. narozeniny a zve na Den otevřených dveří

17. května 2024

V sobotu 18. května slaví Český rozhlas (ČRo) 101 let od zahájení pravidelného vysílání Dnem...

Byl milý, říkají sousedé o atentátníkovi. Jeho byt s ním prohledalo komando

17. května 2024  11:41

Sousedé atentátníka, jenž postřelil slovenského premiéra Roberta Fica, se shodují, že Juraj C. byl...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.