Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

Michal Fabik

12. 3. 2008 9:30
...

Chápu co se snažíte říct, ale Váš článek je naprosto zbytečný - nikdy nikoho nepřesvědčíte. Pro  všechny budou metalisti dál  jen banda ožralých primitivů, co neumí hrát ani zpívat, nejlepší bude vždycky jen Justin Timberlake (nebo kdo bude zrovna v módě) a jediný akceptovatelný "metal" budou Linkin Park (a Nothing Else Matters pochopitelně).

Stejně dávám karmu.

0 0
možnosti
R

Razziel

22. 3. 2008 22:44
Re: ...

Souhlasím maximálně s tím že tenhle článek nikdo neposlechne...

A podle mě Linkin park NENÍ metal!!X

0 0
možnosti
JC

Jarcho

12. 3. 2008 9:08
Vypozoroval jsem,

že k hard-rocku a metalu inklinují spíše lidé chytří a spíše lidé technicky zaměření, zatímco k hip-hopu spíše lidé hloupí.

(Osobně mám ale rád vážnou hudbu - z té lehčí leda tak country styl a klasickou/starou lidovou.)

0 0
možnosti
VK

kafy

12. 3. 2008 8:54
:)

Zdar!

Jde o prezentaci metalu jako takového. Rodičům se nediv. V bedně z metalistů dělají satanisty, feťáky a "problémové děti ".

Já metal taky miluju.

Ať je ti tato tvoje zkušenost poučením. Lidé totiž často odsuzují jiné kultury ze stejných důvodů, jako tvé okolí nyní odsuzuje tebe.

Proto nevěř že co technař to feťák, co EMO to hlupec se žiletkou, co punkáč to vágus, co věřící to fanatik, atp. A pokud se s někým komu nerozumíš setkáš, podrob svůj postoj autokritice a vzpomeň si na to, jak z tebe dělají "jiného". :)

0 0
možnosti
M

iceman66

23. 7. 2008 21:50
Re: :)

osobne ja mam treba trosku jine zkusenosti a to primo z ulice, treba takovy fasisti, co jsem potkal nejakeho, to mi chtel dat pres hubu za to ze jsem cely v cernem, nerikam byli mezi nima i "dobre duse", ale to je snad 1/50 a to je dost malo a kdyz jsi mluvil(a) treba o tech technaru nebo EMO, taky jich znam hodne, ale ten pripad je taky podobny, ne-li horsi ...

0 0
možnosti
G

geo77

12. 3. 2008 8:18
ano,

znám i křesťanské hardrockové a metalové kapely.. Ram Adonai například- taky neholdují tomu, o čem hovoří heslo Sex, drogy a rockandroll a přitom je to docela nářez.. Chci tím říct, že člověk, který se tváří jako metalista a přitom je to nesouložící abstinent, nekuřák, je spíše on tou bílou vránou mezi černými. Ostatně, ty kapely, co jste vyjmenoval jistě tvořily a koncertovaly se sklenkou mrkvového džusu a zásadně až po napsání domácích úkolů a po příchodu ze Sokola. Netvrdím, že jste pozér, ale domnívám se, že jistá zhýralost k rockandrollu patří!

0 0
možnosti
JP

Gindry

12. 3. 2008 7:52
Zkušenost

Mohu potrvrdit, že (ač sám jsem příznivcem jazzu a tvrdá hudba mi moc neříká) jsem při svých univerzitních studiích potkal spoustu metaláků a v drtivé většině se jednalo o velice iontelignetní a příjemné lidi, se kterými jsem rád trávil svůj čas, ačkoli jsme vždy nesdíleli vkus.R^

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

12. 3. 2008 6:34
Mluvíte mi z duše.

Už dávné jsem si odvykl posuzovat člověka jenom podle toho, jak se obléká. Zářným příkladem toho, jak bych totiž mohl narazit, je syn mé kamarádky. Obléká se podobným způsobem, přitom je na střední škole premiantem ročníku, má úžasný rozhled a pobavit se s ním je pro mě vždycky velkým zážitkem.. Naopak mi vykládala jiná kamarádka, které učí na jiné střední škole, že tam odhalili v jedné třídě dealera drog. Byl to ulízaný, nenápadný mladík, který vlastně v ničem nevybočoval z průměru. Takže na jenom na první dojem se často spolehnout nedá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.