Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

statečný

20. 4. 2010 13:13
Když mám rád nějakou hudbu jdu si jí poslechnout

České hrady,také se mě nelíbilo jak modrý tým se politicky angažoval,ale jel jsem za muzikou né za náramkem proti Paroubkovi!! autore plakáš na jiném hrobě!!

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 13:19
Re: Když mám rád nějakou hudbu jdu si jí poslechnout

Když už tak pláču ;-) bude chudák celý mokrý z toho přívalu slz. Také jdu za muzikou, pouze jsem na svém blogu okomentoval a vyjádřil negativní postoj nad lidmi, kteří to zaštiťují :-)

0 0
možnosti
GF

gay focker

20. 4. 2010 13:05
to je zase výstřik,

mám k tomu 2 citáty

1. peníze nesmrdí

2. "Host jako host," řekl Palivec, "třebas Turek. Pro nás živnostníky neplatí žádná politika. Zaplať si pivo a sed' v hospodě a žvaň si, co chceš. To je moje zásada. Jestli to tomu našemu Ferdinandovi udělal Srb nebo Turek, katolík nebo mohamedán, anarchista nebo mladočech, mně je to všechno jedno." (haškův švejk)

0 0
možnosti
H

hlub

20. 4. 2010 13:01
jo a poslechnu si v autě

Yes a  ZZ Top

0 0
možnosti
GF

gay focker

20. 4. 2010 13:05
Re: jo a poslechnu si v autě

zz topR^

0 0
možnosti
H

hlub

20. 4. 2010 12:59
my cup of tea

 jednoznačně Deep Purple ,Black Sabath, Led Zeppelin a Progress II

0 0
možnosti
S

statečný

20. 4. 2010 13:05
Re: my cup of tea

To všechno mohu,ale 18letý autor zapoměl že Škorpíci už tady hráli 20let než se narodil,a poslouchali jsme je v době totality pro kterou má dnes synonymum Paroubka,což je úplný nesmysl modře vymytého mozku!!

0 0
možnosti
S

statečný

20. 4. 2010 12:50
Modrá závist a nepřejícnost

Rv je mi tě líto,piš častěji ať se člověk rozveselí co nám studuje na školách;-D;-D

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:55
Re: Modrá závist a nepřejícnost

Závist, děkuji, že jste mi zlepšil náladu! ;-D říká ten, který by nejraději bohatým bral a chudým dával v čele oranžového stáda ;-D (pokud samozřejmě volíte ČSSD, jinak má obrana neplatí) ;-D

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

20. 4. 2010 12:48
no

uprimne, pokud by takhle hodlali vyuzit Sepulturu, nebo Metallicu, tak me to asi stvat bude, ale Scorpions me neberou. Nebrali me nikdy, teda pred dvaceti rokama, meli fajn plouzak, ale takovej hitu bylo milion. Pro me je to normalni komercni kapela na niz bych nesel, ani kdyz me k tomu Paroubek nadeli pivo a parek. A kdo na to pujde, no jeho volici,...to ja nejsem, tak at si to uzijou. Fakt si nemyslim, ze kvuli tomu, ze zadarmo zahraje nejaka davno vyoutovana popmetalova kapela v Ostrave stoupnou Paroubkovi preference. Navic koupit se da vsecko a Scorpions nebudou moc drahy....to se v rozpoctu kampane ztrati. 

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:53
Re: no

Dobrý den, mám strašně rád váš blog a jsem rád, že mi zde píšete :-) :-) Je to váš názor, já mám Scorpions hodně rád, protože je to část mého dětství, kytarové vzory a zvláštní atmosféra jejich písní (kterou tam cítím). Berou mě stará alba, stejně jako ta nová (mám rád tvrdší, moderní zvuk). Moc by mě zajímalo, kolik takový Scorpions stojí :-)

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

20. 4. 2010 12:42
nebuď smutnej

vem s sebou vajíčka - hudba a legrace patří k sobě R^

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:47
Re: nebuď smutnej

O vajičcích jsem už psal také, viz můj starší článek: http://kuncicky.blog.idnes.cz/c/87051/Vajecina-aneb-moje-nazory-na-vec.html

0 0
možnosti
M

Mold

20. 4. 2010 12:40
Radím potrestat skupinu

Poradím, abyste to hnusné spojení potrestal. Neposlouchat Scorpions, vyhodit demonstrativně všechny jejich placky a na členy skupiny vystrčit holou zadnici.

Jestlipak by vám vadilo, kdyby skupina vystupovala na mítinku ODS?

Nenávistné reakce? Myslí si, že si dost fandíte. :-)

A pak. Třeba se poserte našišato, ale volby vyhrajou socani. ;-D

A když ne teď tak příště.

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:49
Re: Radím potrestat skupinu

Scorpions jsou vynikající kapela, kterou prošli dva neuvěřitelní kytaristi (další dva tam stále jsou) Michael Schenker a Uli Jon Roth. Hudba je chytlavá a výstižná. Mají u mě velký černý puntík za tenhle koncert, ale desky, placky a moje zadnice v kalhotách zůstanou ;-)

0 0
možnosti
H

hlub

20. 4. 2010 12:40
ty voe

scorpions,deep purple, jethro tull, uriah heep, rolini a hafo všelijakých skupin ze 70 ,80, 90 let je tady co chvíla protože nic neprodaj a nejdou jim tantiemy,vše probíhá stahováním na netu, proto jsou tak vyšašení a staří dědci blbnou na podiu,na rozdíl od teba v 60 pochopili a je jim úplně jedno kdo jim udělá kšeft, jeli by i do KLDR a venezuely, je to jen otázka výše honorářů a o těch našich tajtrdlikách snad ani psát nemusím, zase jen a jen business 

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:44
Re: ty voe

Peníze jsou hodně mocné, "Za peníze v Praze dům a Scorpions v KLDR..." Nic s tím neudělám, a klidně se mi to může nelíbit jak chce ;-) taky budu jednou takový :-)

0 0
možnosti
P

pesimista

20. 4. 2010 12:35
Milý, ladý oportunisto,

poku nevíš, co to je tak se podívej do slovníku. Lidi, kteří vykřikují jako ty, jak jsou zásadoví a přitom lezou někam, kde musí cítit nenávist (tvoje slova) k ostatním účastníkům jsou charakteru poněkud pokleslého. Nejen svým nadávkami, ale i přítomností na koncertě jsi tvrdě klesl (opět tvoje slova)

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:40
Re: Milý, ladý oportunisto,

Nejsem zásadový: chci vidět svou oblíbenou kapelu, ale nelíbí se mi, pro koho a za jakých podmínek hrají. Nemusím tam jít, ale chci tam jít. K těm nadávkám: šel jsem na to nekompromisně a jak to cítím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.