Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

laser-man

20. 4. 2010 12:34
Scorpions a Heavy Metal.

Tak teda nevím, ale Scorpions určitě není Heavy Metal. Možná v 70-tých létech a na počátku 80-tých let byli hardrockovou kapelou, ale k Heavy Metalu se nepřiblížili ani tónem. Dnes bych je škatulkoval jako poprock.

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:36
Re: Scorpions a Heavy Metal.

Ehm, já si za svým názorem stojím: kapela patří podle mě mezi heavy-metalové. To co hrají dnes, určitě není poprock (poprock je P!nk, kterou mám taky mimochodem velice rád). Je to trošku tvrdší hardrock (což způsobují ty podlazené kytary)...

0 0
možnosti
A

absolutus

20. 4. 2010 12:33
Beze strachu II

Pánové, "uberte" jak zleva tak zprava. A vy bez názorů co jenom plivete na druhé to prosím vydržte do jiné diskuze. Chlapče úplně v klidu. Nemusíte reagovat na každého! Nenechte se rozhodit. Pište, je to váš názor a tak si za ním jděte! Přeji. ať vám to vydrží.R^

0 0
možnosti
JNO

já nic,to oni

20. 4. 2010 12:35
Re: Beze strachu II

hlava mi to nebere........?že zrovna ty....

0 0
možnosti
H

hlub

20. 4. 2010 12:29
milý hudebníku

ale ODS a TOP věříš na 120 %, ne ?

0 0
možnosti
JK

Jakub Kunčický

20. 4. 2010 12:33
Re: milý hudebníku

Ano, to věřím :-)

0 0
možnosti
A

absolutus

20. 4. 2010 12:26
Beze strachu.

Chlapče (nechci vás urazit, ale oslovit), nebojte se psát. Pište, bez obav, je to váš názor, vaše přesvědčení, tak proč ne? V 18 letech má mít člověk svůj pohled na svět. Škoda, že se časem mění.R^

0 0
možnosti
JNO

já nic,to oni

20. 4. 2010 12:28
Re: Beze strachu.

to je divný.......od tebe teda mooooc divnýR^?

0 0
možnosti
H

hlub

20. 4. 2010 12:22
pubertální výkřik

zle je ODS, zle je, další student povolán ODS, je to jak u berlína, kdy hitler povolával mládež do boje , nebo v padesátých letech, komsomolci

ale pokud za ODS budou psát děti, tak je to s modřinama opravdu , ale opravdu špatný

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.