Diskuse

Děti Jehovovi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Za členství v sektě (prý církvi) SJ se skutečně neplatí i ta Strážná věž je zcela zdarma. Jedná se kdyžtak o dobrovolné dary členů. Avšak to je jejich problém.

Účelná obrana vůči "zvěstovatelům" (to jsou ti co obcházejí domy či byty) je jednoduše se nimi nebavit s tím, že respektuji jejich víru, ale já mám tu svoji (i nevíru), takže: Nashledanou! A to platí..... Aspoň dle zkušenosti mé i mých přátel.......

5 6
možnosti
Foto

Přesně tak. Nicméně Společnost SJ je naprosto regulérní náboženská organizace- křesťanská, notabene, nikoli sekta.

0 9
možnosti
JK

Honosná sídla si SJ nestaví, spíše účelná, navíc jste nezmínil, že nejsou určena k bydlení nějakého "prominenta", ale ke shromažďování. A co mě pobavilo, bylo vaše tvrzení, že za členství se platí, a dokonce "nemalé peníze v pravidelném období". To je pořádný nesmysl. :-)

3 7
možnosti
Foto

Proč v tom případě mizelo pravidelně z účtu mé matky několik tisíc měsíčně úplně do vzduchu a již s nimi skončila, protože si to nemohla dovolit ??

7 2
možnosti
TB

celkem bych s Vámi i souhlasil, ale jaksi se mi příčí předposlední věta Vašeho blogu, chcete nasbírat hodně karny, ža ano

4 5
možnosti
Foto

Věřte mi, že o karmu mi skutečně nejde ... jsem rád, že se mnou souhlasíte alespoň v některých bodech ... za předposledním odstavcem si stojím - myslíte, že nemám pravdu ?

6 2
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.