Diskuse

Macatá cecka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J13a44n 82P82a72l62l91a93s

8. 12. 2015 23:49

Dobrý večer, humor, nadsázka, nadhled. Ode mě karma.

Před 30 lety jsem si bral holčičku (plnoletou) 150 cm, 45 kg, nádherné jedničky, prdýlka jak dva kmínky. Dnes mám doma kámoše o 10 kg staršího, vyzrálého, se smyslem pro humor, nadsázku, nadhled. Skvěle vaří a pokecat si můžeme o čemkoli. A perlička nakonec: Celou tu dobu jsme spolu nejen doma, ale i v práci.

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji! Úspěšně jste to zvládl! :-) díky za komentář, hezký zbytek dne :-)

0 0
možnosti

Pokud bylo cílem tohoto Vašeho blogu pobavit, tak se to povedlo. Už tím, že jde o "uprchlíky" úplně jiného druhu....;-D

DíkyR^

1 0
možnosti
Foto

Mám plné zuby neustále dokola opakujících se článků plných strachu, domněnek, špatných a zastrašujících zpráv. Všude samí uprchlíci, neschopní politici a problémy Evropské unie. Je mi z toho špatně, tak jsem se rozhodl přispět na blog něčím vtipným a hlavně něčím, co se bude zabývat normálními lidskými tématy, nad kterými se člověk může zasmát a zlepšit si tak den :-) jsem rád, že jsem Vás pobavil, mějte se hezky :-)

1 0
možnosti
PJ

každej máme jiný ideály...

já nedávno poznal jednu štíhlounkou třicítku, má asi 163 cm, sotva 45 kilo, prsíčka 1/2, drobnej ale hezky kulatej zadeček a krásný nožičky :-P, k tomu je neuvěřitelně veselá a vtipná, extremně pracovitá, má 2 děti (a víc nechce)...

jenom to bude stát spoustu práce a času přesvědčit jí, že jsem pro ní ten pravej

1 0
možnosti
Foto

Jestli ji přesvědčíte, tak se řádně připravte na variantu, že i z takové holky může být jednou pořádná macatá cecka :-P:-P

1 0
možnosti

Všichni to čtou, jako praštění a hledají nějaké moudro. A moudro chybí.

Ne každý dopadne tak, že do čtyřicítky je odmítnut svojí krasavicí jako tlustým kamarádem! 

I v osmé dekádě hojně mužů plácne svojí domácí po zadnici, štípne do ňadra a přiměje ji k milování. Když jsi v penzi, máš čas na milování. Jen se s ní už nepomiluješ sedmkrát za den...

:-)

0 0
možnosti
RE

Konec dobrý:-). Všechno dobré!

0 0
možnosti
JK

To, co jste napsal, je hodně, hodně a ještě jednou hodně povrchní pohled na partnerství a potažmo život. Vás poněkud omlouvá, že jste ještě asi dost mladý, takže u vás hrají ty vzhledové záležitosti velmi významnou roli. Ale nevystačíte si s tím. Někomu povrchnost vydrží celý život, no ale potom mu nezbývá nic jiného, než střídat vztahy, anebo být zklamaný z toho, že mu život utekl mezi prsty. Zítra to bude 38 let, co jsem ženatý a prošli jsme s manželkou mnohými peripetiemi a krizemi a jsem šťasten, že mohu říct - stálo to za to. Říká se, že každý je svého štěstí strůjcem, a to je hluboká pravda. A vůbec jsem nikdy nelitoval toho, že jsem heterosexuálem, natož abych jakkoli záviděl gayům.:-)

3 0
možnosti
JC

No a ztloustla nebo ne?

O tom je ten článek.

1 0
možnosti
Foto

...;-) ten vtip znám, má tuším více verzí, možností - jen na konci je furt ten tlustej, ošklivej, hysterickej, nervozní chlap - spíš kamarád - v tom lepším případěR^

0 0
možnosti
Foto

Nedbala jsem na varování, přečetla a ...přežila;-DR^ Myslím si, že se tak může stát i v opačném případě, nejen u nás žen. Pak záleží na každém z nás, jak to přijme. Krásnou hlášku pronesl švagr vůči naší trošku macatější sestře. "Když štěstí, tak plnou náruč"!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že se článek líbil a jak jsem psal pod příspěvek níže, v opačném případě se to určitě stává, ale my chlapi netloustneme, pouze zrajeme do krásy, jelikož tlustí chlapi neexistují! V tom máme oproti ženám výhodu :-) každopádně miluji plnou náruč štěstí !!!

0 0
možnosti
MS

Ale ono to tak (pokaždé) není. Ze svého okolí mám zářné příklady. Dokonce i ze svého úplně nejvíc nejbližšího okolí. :-)

1 0
možnosti
Foto

... a co není - může být! Faktorů, které mohou tento fakt ovlivnit, je několik a jsou popsány v článku: náhlá a zcela nečekaná touha po čokoládě (zejména v době přechodu či následkem depresivních stavů), nedostatek zdravého pohybu, potomek. V nejhorším případě se může stát i to, že k přibrání nedojde a tím pádem přeji upřímnou soustrast, protože se tento nedostatek projeví nárůstem ega, nosu, případně nárůstem delšího ochlupení v intimních partiích ženy (především v zimních obdobích roku). Vyšší váha se tedy tak či tak projeví. ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pokud chlap za 20 let manželství nepřibere ani deko, tak mu 20+ kilo navíc na manželce MŮŽE vadit. Ale také nemusí....

1 0
možnosti
Foto

My chlapi přece nepřibíráme - ale rosteme do krásy a zralosti, neznám chlapa, který by byl tlustý! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.