Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vazeny pane, opravdu vas lituji. Vlastne lituji vsechny obcany v CR, kteri musi takhle nakupovat. 15 let, vzdy v letnich mesicich, travime s manzelkou svuj duchodovy cas v CR. Zname Kaufland, Lidl a ty dalsi. Porovnam-li nakupy v tom zbytku roku s nakupy v CR, nechce se mi ani o tom ani psat. Proto jsem se zasmal vyrokum pana Kuncickeho, vyjadrujici se presne, jak citil. Jen jednu poznamku pro nej. Vazeny pane, mel jste stesti, ze vas nakup byl tak do kosiku (jestli jste ho nasel). Velky nakup ve voziku byva i pro me "horror". Kdyz pominu problemy u pokladny, ten odvoz meho nakupu k auto je nekdy nad me sily. Nedovedu totiz pochopit, proc voziky maji vsechna kolecka otocna na ose, kterou jsou kolecka pripevnena k voziku. Jeste se mi nestalo, abych mohl jen vozik tlacit. Vzdy jsem nucen jeste pri tlaceni voziku jit dopredu, branit mu jeho snahu mi "uteci " do prava nebo do leva. Snad se ti "Ing." zblaznili. Uplne nejhorsi je na tom zkutecnost, ze voziky v cele CR maji stejny "vynalez".

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš komentář - mohu se zeptat, ve které zemi bydlíte, že tyto problémy řešit nemusíte? :-)

0 0
možnosti

Právě proto nikdy do Kauflandu ve čtvrtek nelezu. Stejně tam kupuju jen pivo, nebo Nescafe Gold za akční cenu a ty tam vydrží několik dní. Jinak ten "štiplavý zápach smrti" v charakteristice důchodkyně jste si mohl odpustit.

2 0
možnosti
Foto

Pardon, že jsem nazval věci pravými jmény. Všichni říkají, že má "držka je řádně prořízlá" a nechodím pro takové výrazy daleko. Jestli jsem Vás pohoršil, tak se omlouvám, ale pach smrti tam zůstane ;-)

0 0
možnosti
Foto

Črtvrtek je den, kdy jsou v Kuflandu slevy a to je něco pro rychlé hole. Rozumný člověk ten den se Kuflandu vyhne. Já se spletl jednou a zažil jsem rvačku důchodců o zlevněné jahody. Bitva u Lipan hadr. Koukal jsem na to jak na Boží zjevení. To, že je čtvrtek poznám podle toho, že kolem 07: 00 hodin u nás v domě a v okolí vyráží důchodci ven a míří do nedalekého Kauflandu. To je úplné včelí rojení.

0 0
možnosti

Pane Kindl a proč ti důchodci chodí na slevy? Jste dost pokrytecký a sám jste důchodce,ale asi myslíte,že jste něco lepšího,že, Inu bývalý soudce.

1 0
možnosti

" Vybírám si prázdnou pokladnu ", dost dobrá pohádka, ale ne moc.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nebudete tomu věřit, ale úplně v rohu byla pokladna číslo jedna vážně volná !!! Pán zrovna odcházel a už tam nikdo další nebyl! Ano, i zázraky se dějí :-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dčtvrtek je tam nejhorší, to máte pravdu, ale i v jiných dnech, se tam dají zažít super zážitkyR^

1 0
možnosti
Foto

Ty nejlepší historky vždy začínají: "Včera jsem šel do Kauflandu, a to mi neuvěříš, co se tam stalo!" :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.