Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)fakt hezký R^ onehdy jsem koukala na prekrasny kalendář nahých žen na tenhle nadcházející rok...dost chápu...:-) býva to mlčící nádhera...možná ho koupím. Jen tak.... Hezky članek.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji :-) mám rád kalendáře nahých žen, které mají úroveň, myšlenku a cit pro krásu. Koupil jsem ho, protože razím pravidlo, že žena bydlící o samotě by měla mít kočku a muž bydlící o samotě erotický kalendář ;-)

0 0
možnosti

Tak to je fakt povedené! Jsem snad čekala nějakou kočku...ale spíš domácí.

Díky za milé čtení!:-))

2 0
možnosti
Foto

Nemám rád kočky. Předemnou bydlela rodina s kocourem - když jsem drhnul linoleum od barvy po malíři, našel jsem pár "voňavých" míst, kam si chodil ten chlupatec odskočit mimo svůj záchod. Představa, že tam budu něco takového mít, je děsivá! Navíc jsem chtěl napsat článek o kočkách a nezadaných děvčatech, ale to bych byl ukřižován! :-P

1 0
možnosti

Jakube, škoda, že nepíšete víc :)

Máte talent, chlape!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji mockrát, plánuji se věnovat blogu o něco více. Vůbec jsem nečekal, že bude mít tento článek tak příznivé reakce! :-)

2 0
možnosti
Foto

Ráda jsem si vás přečetla;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jejda to jsem si početl.... karma. Je tu mraky autorů co člověk "nestíhá" a je to škoda... p.s. doufám, že tam máte nějaké pěkné děvče na prosinec v kalendáři :)

3 0
možnosti
Foto

Ano a je to moc pěkné děvče, pane Vracovský! Mám kalendář od pana Dubnitskiy a můžu říci - radost pohledět V

3 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.