Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gloom

26. 3. 2009 9:15
Trapasy jsou kořením života

Hej Kubo,

já tak sleduji, že začínáš stejnou kariéru, jako jsme měl já. Nejdřív ve čtrnácti založená kapela, první koncert na DDM :) pak druhá kapela a spousta koncertů po celé republice po sklepních klubech. Pak bednařina a zvukařina pro pár slavných a nakonec pár koncertů se slavnými :)

Pak si dá člověk trochu pauzu (což je teď moje fáze) a jak dostane chuť, dá dohromady zase partu lidíd a začne hrát zas.

Já měl jednou taky dobrý trapas. Ve Vyškově jsme měli kanclík v budově, kde se dělaly koncerty. Lezu takhle pozadu, v jedné ruce kufřík, v druhé ruce zamykám klíčem dveře. A jak jsem se po zamčení otočil, ucítil jsem jen tupý náraz. Trefil jsem loktem přímo na solar plexus jakýhosi chlapa v koženým křiváku. Šel k zemi. Tak jsem mu pomohl vstát, omlouvám se a on na to: "Nič sa něstalo" .... byl to Pavol Habera. ten den měl koncert a naštěstí mě v první lajně v přeplněném sále nepoznal :)))

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

14. 4. 2009 20:00
Re: Trapasy jsou kořením života

Pavol Habera, toho zvučit a chystat mu podium už jsem měl příležitost také a je to strašně příjemný, nenáročný člověk, radost s ním pracovat :-) já přeskočil fázi koncertů po rebulice rovnou k slavným muzikantům, odtud si pomůžu k těm koncertům, doufám, že mi všechno výjde :-)

0 0
možnosti

Martin Jirousek

1. 6. 2008 17:14
Dobrý článek

A k tomu problému s textem - jestli máte zapnutý vizuální editor, máte k dispozici tlačítko s "gumou" - zrušit formátování. A znovu článek uložit a mělo by to být OK.

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

1. 6. 2008 20:32
Re: Dobrý článek

mě teď zlobí internet i internetové prohlížeče celkově, při poklepání na gumu se nic nestalo, ani při jiném druhů interakce nic...

0 0
možnosti

Jakub Kunčický

1. 6. 2008 16:55
Pravopis

Ještě poznámka k mému článku: při jeho psaní se mi nepovedlo zarovnat na řádek tečky a některá celá slova, proto se za to omlouvám...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.