Diskuse

Autismus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakube, krásně jsi to napsal. Jsem maminkou postižené dcery. Má jiné postižení, ale myslím, že v pohledu většiny lidí jsme na tom všichni podobně. A máme podobné problémy. Takovýto článek je pohlazením po duši.  R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, jsem moc rád, že se Vám článek líbil ... nejvíce si vážím ocenění právě od maminek, které mají doma postižené dítě, znají to nejlépe a na vlastní kůži a je to pro mě jasný důkaz, že jsem se alespoň malinko dokázal přiblížit každodenní realitě těchto dětí a ukázat ji alespoň náznakem veřejnosti ... přeji Vám do budoucna hodně štěstí, pevné nervy a ať se Vám dvěma daří :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky popsáno ..... jejich svět je složitej pro nás ostatní, ale myslím, že jsou takové děti svým způsobem šťastné. Kubo ..... jasně, že velká karma.;-)R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, souhlasím, jsou šťastné: mají svůj svět, který jim stačí a ve kterém se cítí dobře ... nikdy nepoznají malicherné problémy, které dneska skoro každý musí řešit pořád dokola ...

0 0
možnosti

..přiznám...že čas mne naučil vnímat bezproblémově tělesně postižené.....ale z každého setkání či jednání s duševně postiženými....nebo...autisty...mám osypky....

...podobné články jsou potřeba....R^

0 0
možnosti
Foto

Sdílím ten názor, že jsou podobné články potřeba: lidi často před postiženými dětmi/dospělými zavírají oči a berou to jako něco nepatřičného ... to je naprosto špatně ... jsou součástí naší společnosti, i když jsou trochu "jiní" ...

1 0
možnosti
Foto

J49a70n98a 93M46a47j19o28v75á

24. 2. 2014 20:08

Jsem ráda, že jste si našel čas a tuhle zkušenost popsal. Díky a karma nejen pro vás, ale i pro malou a její maminku.R^

0 0
možnosti
Foto

Asi před 14 dny vyšel v Respektu perfektní článek o autistickém dítěti, proti kterému je Klárka andílek.

Doporučuji přečíst - autor textu je totiž jejím otcem. Opravdu výživné čtení

2 0
možnosti
Foto

Hodně barvitý a dost krutý článek, s tím souhlasím ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1118x
Jsem obyčejný kluk, který by bez své práce, elektrické kytary (drahá Eleanor), klávesnice a skleničky dobře vychlazeného Jägermeistera nedal ani ránu. Miluji kritiku všeho, co dělám, proto doufám, že se mi dostane hodně kritiky i ohledně mých článků.